//
کدخبر: ۱۵۰۱۹۱ //
شهردار تبریز:

اولویت شهرداری تبریز رفع نواقص پروژه های اجرا شده است

شهردار کلانشهر تبریز گفت: اولویت شهرداری تبریز رفع نواقص پروژه های اجرا شده است.

اولویت شهرداری تبریز رفع نواقص پروژه های اجرا شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج شهین باهر عصر امروز سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه رمپ شمال شرقی میدان افلاک نما و تعریض خیابان خبرنگار گفت: امروز فضای همدلی و آرامش برای خدمت به مردم را در استان شاهد هستیم و بهانه ای برای مدیران و مسئولان وجود ندارد.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات اقتصادی موجود، افزود: زمینه مناسب برای خدمت در استان و کلان شهر تبریز وجود دارد و البته باید همواره در شرایط سخت و با مدیریت اصولی، بیشترین خدمات را به مردم استان ارائه کرد.

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است، افزود: امروز اگر پروژه ای اجرا و افتتاح می شود، این یک پیام دارد و آن اینکه شهرداری تبریز بدون توجه به مشکلات اقتصادی، در کنار خدمات روزمره، پروژه های بزرگ عمرانی را نیز انجام می دهد.

شهین باهر در ادامه گفت: تا آخرین لحظه ای که در این مسئولیت هستیم باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم و این مشکلات و موانع اقتصادی نباید سرعت اجرای پروژه ها را بگیرد، با تمام مدیران شهری دست به دست هم می دهیم تا مسائل و مشکلات شهری را حل کنیم.

وی همچنین ادامه داد: اولویت ما رفع نواقص پروژه های اجرا شده است و قبل از اینکه نواقص یک پروژه به اتمام برسد، قطعا پروژه بزرگ دیگری آغاز نخواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات و نواقص پل کابلی تبریز گفت: این پروژه ایرادات و نواقص زیادی داشت و رمپ و لوپ های آن به درستی تکمیل نشده بود، اما در تلاش هستیم تا این نواقص را که باعث روان شدن ترافیک در این محدوده مهم شهر می شود، تکمیل کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان