//
کدخبر: ۲۵۳۱۸۶ //

تردد تمامی خودروها روز ۱۳ فروردین در کاشان ممنوع است

فرماندار کاشان ضمن اشاره به ممنوعیت حضور شهروندان در پارک‌ها و مراکز تفرجگاهی گفت: تردد تمامی خودروها روز ۱۳ فروردین در کاشان ممنوع است.

 تردد تمامی خودروها روز ۱۳ فروردین در کاشان ممنوع است

به گزارش فرتاک نیوز از کاشان، علی اکبر مرتضایی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با بازدیدهای صورت گرفته در سطح شهرستان کاشان موسسات مختلف با همراهی خیران به کمک بخش بهداشت و درمان آمده و اقلام و اقدامات مورد نیاز در این زمینه را تهیه و انجام می‌دهند.

وی ضمن اشاره به مشارکت و همراهی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی در تعطیلی مراکز خود افزود: کاشان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود اما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط فعلی امکان پذیرش مسافر در این منطقه وجود ندارد و از بابت این موضوع از تمامی هموطنان عذرخواهی می‌کنیم.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به آخرین مصوبه ستاد مبارزه با کرونا ابراز داشت: تردد تمامی خودروها به غیر از خودروهای عمومی، خدمات رسانی، امدادی و انتظامی در روز 13 فروردین در سطح شهرستان کاشان ممنوع است و بر همین اساس هیچ خودرویی در این روز نباید در سطح شهر تردد داشته باشد.

وی از ممنوعیت حضور شهروندان در پارک‌ها، باغات، مراکز تفرجگاهی و گردشگری و دیگر اماکن تجمعی در روز 13 فروردین خبر داد و گفت: این تصمیم بنا به قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است و در صورت تخلف و تمرد برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان