//
کدخبر: ۲۵۳۱۰۲ //

راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امور خیره استان کرمانشاه از راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط این اداره کل خبر داد.

راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

به گزارش فرتاک نیوز از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت و بهداشت در استان، کارگاه تولید ماسک توسط این اداره کل راه اندازی می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با اعلام این خبر گفت: به منظور مقابله با بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت و بهداشت مردم استان اداره کل اوقاف اقدام به تولید ماسک می کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی افزود: با توجه به اینکه استرلیزه بودن‌‌محل تولید ماسک در درجه اول اهمیت است اظهار داشت: جهت این کار یکی از ساختمان های موقوفه به عنوان کارگاه در نظر گرفته شده است که ظرف روزهای آتی شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تهیه پارچه مخصوص این کار دشوار است، تصریح کرد: هدف ما تهیه پارچه مخصوص مورد تایید بوده و به همین علت با رایزنی های فراوان‌ پارچه استاندارد ۵ لایه اسپان باند و ملت بلون( ssmms) تحت نظارت معاونت غذا و دارو زیر نظر دانشکده علوم‌پزشکی تهیه شده و بزودی به دست ما خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف استان ابراز امیدواری کرد با همت و پشتکار و اقدام‌ جهادی کلیه دستگاه ها بتوانیم بر این شرایط بحرانی که یک جهان را به تنگ آورده با سربلندی غلبه کنیم.

89

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان