//
کدخبر: ۲۵۲۴۵۳ //

معاون استاندار تهران: با دورکاری و مرخصی کارکنان ادارات استان در ایام نوروز موافقت شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بر موافقت با ظرفیت دورکاری و مرخصی کارکنان مخصوصا کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای در دستگاه های اجرایی استان تهران از ۵ تا ۱۵ فروردین تاکید کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا عباس پاشا با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: امید است که با همراهی مردم و پیگیری راهبرد" در خانه می مانیم" بتوانیم با شیوع این بیماری مقابله کنیم.

وی در راستای حفظ سلامت کارمندان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران، فرمانداران شهرستان های تابعه و شهرداران استان تهران افزود: در راستای اجرای بخشنامه های صادره و همچنین تصمیمات شورای فرماندهی ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حضور کارکنان با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری، و با موافقت مرخصی کارکنان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای با حفظ کیفیت خدمت اداری تا ۱۵ فروردین ۹۹ برنامه ریزی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تصریح کرد: افراد دارای بیماری زمینه ای شامل بیماران قلبی و عروقی، ریوی، سرطانی، دارای فشار خون بالا، خانم‌های باردار، جانبازان شیمیایی و افراد بالای ۵۰ سال سن را دربرمی گیرد.

پاشا با اشاره به استمرار روند خدمت رسانی به مردم گفت: دستگاه های امدادی و خدماتی مشمول این دستور نمی باشند و نگرانی بابت ارائه خدمت به مردم وجود ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۴۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان