//
کدخبر: ۲۴۸۷۹۶ //

لغوتعطیلی روز شنبه اداره ها در خراسان رضوی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: تعطیلی روز شنبه ۱۷ اسفند ماه اداره ها و بانکهای استان لغو شده است.

لغوتعطیلی روز شنبه اداره ها در خراسان رضوی

به گزارش فرتاک نیوز؛ کوکب موسوی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی شنبه ۱۷ اسفند ماه لغو شده است و تمامی اداره ها، بانکها و دستگاه های اجرایی استان با استفاده از شرایط دورکاری و موافقت با مرخصیها و البته حضور کمتر کارکنان مطابق با تمامی مقررات اداری و بهداشتی فردا دایر خواهند بود.

امروز جمعه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره ساعت کار اداره ها در سراسر کشور گفت: ساعت کاری اداره ها از فردا (شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۸) در سراسر کشور برابر روال عادی است.

جواد ناصریان افزود: بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کار همه اداره ها و دستگاه های اجرایی در سراسر کشور از شنبه ۱۷ اسفندماه برابر روال عادی تعیین شده است.

وی اضافه کرد: برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان، در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد شد.

پیش از این بر اساس تصمیم ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استانداری خراسان رضوی، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور حفظ سلامت کارمندان و کاهش ترددهای درون شهری، اداره ها و دستگاه‌های اجرایی این استان به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی در روزهای پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفندماه تعطیل اعلام شده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان