//
کدخبر: ۲۴۸۱۸۳ //
هشدار رئیس پلیس کرمانشاه به متخلفان:

قاطعانه با محتکران و گرانفروشان برخورد می کنیم

فرمانده انتظامی استان گفت: با تعاملی خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی وجود دارد سخت ترین برخوردها در انتظار احتکارکنندگان و گرانفروشان است و قطعا این افراد از رفتار خود پشیمان خواهند شد.

قاطعانه با محتکران و گرانفروشان برخورد می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" با حضور در سرپل ذهاب و در دیدار با مسوولان انتظامی شهرستان اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا متاسفانه عده ای سودجو و منفعت طلب با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم و یا گران فروشی شرایط را برای آنها سخت تر کرده اند.

وی گفت: هرچند پلیس از همان روزهای ابتدایی قاطعانه با ماجرا ورود پیدا کرد و تاکنون نیز توانسته مقدار بسیار زیادی از کالاهای مورد نیاز نظیر ماسک، دستکش، محلول های ضدعفونی و پاک کننده زیادی را کشف و در اختیار متولیان امر قرار دهد تا آنها در اختیار مردم قرار دهند.

سردار جاویدان ادامه داد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت پلیس با خاطیانی که سلامت مردم را با مخاطره مواجه کرده اند ادامه یافته و ذره ای در مقابل این افراد کوتاه نخواهیم آمد.

جای امنی برای مجرمان در استان کرمانشاه وجود ندارد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر اینکه جای امنی برای مجرمان در کرمانشاه وجود ندارد، گفت: امروز اشراف اطلاعاتی کاملی بر رفتار این افراد وجود دارد و فعالیت های آنان رصد می شود.

وی تصریح کرد: وظیفه ذاتی پلیس تامین امنیت جامعه و مقابله با اشرار و افرادی است که امنیت را مورد هدف قرار داده اند.

سردار جاویدان در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان و کرمانشاه نیز یکی از امن ترین استان های ایران است که این مهم با تلاش های شبانه روزی سربازان ولایت در نیروهای مسلح از جمله پلیس مقتدر حاصل شده است.

یکی دیگر از برنامه های فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در سرپل ذهاب دیدار با یک عضو خانواده شهید "عزیزالله مرادی" بود که سردار جاویدان با اهدای لوح و هدیه از وی تجلیل کرد.

تاکنون بالغ بر 10 هزار عدد انواع مواد شوینده و 350 هزار ماسک و دستکش بهداشتی احتکار شده توسط پلیس کرمانشاه در نقاط مختلف استان کشف شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان