//
کدخبر: ۲۴۷۷۳۲ //
مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه؛

۷ واحد تولیدی مواد ضدعفونی و شوینده در استان وجود دارد که با حداکثر ظرفیت کار می کنند

مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: ۷ واحد تولیدی مواد ضدعفونی و شوینده در استان وجود دارد که با حداکثر ظرفیت کار می کنند.

۷ واحد تولیدی مواد ضدعفونی و شوینده در استان وجود دارد که با حداکثر ظرفیت کار می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی و شوینده در استان گفت: مدیریت توزیع مواد ضد عفونی سطح و سطوح توسط سازمان صمت صورت می گیرد و مدیریت توزیع مواد ضد عفونی دست بر عهده معاونت غذا و دارو گذاشته شد.

مهندس دارابی در ادامه تاکید کرد: این سازمان ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تامین مواد شوینده و ضدعفونی کننده وجود دارد؛ بنابراین مردم نگران تامین اقلام مربوط به مواد ضد عفونی کننده نباشند.

رییس سازمان صمت در بخش دیگری از سخنان خود افزود:در حال حاضر 7 واحد تولیدی در استان در زمینه مواد شوینده و ضد عفونی کننده وجود دارد و تمهیدات لازم برای تولید با حداکثر ظرفیت آنها اندیشیده شده و این واحدهای تولیدی می توانند نیاز استان را در زمینه مواد شوینده دست و سطوح فراهم کنند.

دارابی در ادامه مهم ترین مشکل  و دغدغه این واحدهای تولیدی را تامین الکل مورد نیاز عنوان کرد و افزود:بخش اعظمی از نیاز این واحدهای تولیدی به الکل را معاونت غذا و دارو تامین کرده و مابقی آن نیز بزودی تامین خواهد شد.

رییس سازمان صمت در پایان خاطر نشان ساخت: مشکل تامین ماسک مورد نیاز مردم نیز بر اساس هماهنگی با چند واحد تولیدی بزودی مرتفع خواهد شد و در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

دکتر الهی تبار؛معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در این بازدید بر عزم جدی مسولین برای کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و افزود:مجموعه استان در بخش های مختلف برای مبارزه با ویروس کرونا وارد کار شده اند که محوریت و خط مقدم آن با دانشگاه علوم پزشکی است.

معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه افزود: با تلاش های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در زمینه نظارت و کنترل بر تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک؛ اقلام مورد نیاز مردم در جهت مبارزه با این بیماری تامین خواهد شد.

شرکت پخش البرز توزیع کننده انواع ماسک،سرم و الکل؛شرکت ساینا سلامت تولید کننده مواد ضد عفونی کننده دست با پایه الکل؛شرکت پژوهان گستر تولید کننده انواع مواد ضد عفونی کننده سطح و سطوح؛ پرک شیمی کرمانشاه تولید کننده انواع مواد ضد عفونی کننده؛ کیمیا فرایند بیستون تولید کننده انواع مواد ضد عفونی کننده؛ و شرکت دایراک صنعت درمان تولید کننده انواع البسه بیمارستانی و ماسک از عمده واحدهای تولیدی بودند که مورد بازدید مسولین قرار گرفت

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان