//
کدخبر: ۲۴۷۱۹۲ //

کشف یک هزار و ۹۷۲ بطری الکل و دستکش احتکار شده در کرمانشاه/رد رشوه ۲۰۰ میلون ریالی ماموران پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف 972 بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش احتکار شده در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

کشف یک هزار و 972 بطری الکل و دستکش احتکار شده در کرمانشاه/رد رشوه 200 میلون ریالی ماموران پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران کلانتری 22 بهمن پس از دریافت گزارشی در خصوص اینکخه 2 نفر با یک دستگاه پژو 206 اقدام به حمل و توزیع خارج شبکه مواد ضدعفونی کننده می کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری با تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی این افراد شده و پس از بازجویی های انجام شده موفق به شناسایی انبار احتکار مواد ضدعفونی کننده و وسایل بهداشتی واقع در شهرک فرهنگیان فاز یک شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازسی از انبار مورد نظر که نمایندگان دستگاه قضائی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند، 972 بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش یکبار مصرف احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارزش محموله های کشف شده احتکاری طق نظر کارشناسان به یک میلیارد و 500 میلون ریال می رسد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 4 نفر در این رابطه، افزود: صاحب انباری برای جلوگیری از بازرسی ماموران پلیس، به آنها پیشنهاد رشوه 200 میلیون ریالی را مطرح کرد اما همکاران پاکدست ما با رد این پیشنهاد به وظیفه قانونی خود عمل کردند.

سردار جاویدان در ادامه از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور که به استان کرمانشاه نیز رسیده است، گفت: پلیس قاطعانه با افراد محتکر و یا آنهایی که اقدام به تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده تقلبی می زنند قاطعانه برخورد می کند.

وی گفت: در این مقطع زمان که همه باید متحد و همصدا برای مقابله با این بیماری بجنگیم متاسفانه عده ای هستند که تنها به منافع شخصی خود فکر کرده و دست به اقدامات نابجایی می زنند اما این افراد بدانند از اقتدار پلیس در امان نخواهند ماند.

سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه برخورد پلیس و دستگاه قضائی با چنین افراد سودجویی مقتدرانه برخورد می کنند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از احتکار یا توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده های تقلبی موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان