//
کدخبر: ۲۳۶۵۸۱ //

کشف بیش از ۴۶ میلیون ریال پول تقلبی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف 46میلیون و 500 هزار ریال چک پول تقلبی در کرمانشاه و دستگیری 4 نفر با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

کشف بیش از 46 میلیون ریال پول تقلبی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 مرکز در حال گشت زنی بودند که یکی از شهروندان به آنها مراجعه و عنوان کرد که 400 دلار از شخصی به بابت انجام معامله دریافت کرده و پس از مدتی متوجه شده ام که مبلغ 40 میلیون ریال از آن جعلی است.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت جستجوی خود را آغاز و با راهنمایی فرد شاکی موفق به شناسایی متهم که بوسیله یک دستگاه خودروی پژو 405 قصد فرار داشت شده و او را دستگیر کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در ماموریتی دیگر ماموران کلانتری 17 بعثت از توزیع پول های تقلبی توسط 2نفر در خیابان کاشانی مطلع و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: با حضور ماموران در محل هر 2 متهم شناسایی و پس از دستگیری آنها 13 قطعه چک پول تقلبی 500 هزار ریالی جمعا به مبلغ 6 میلیون و 500 هزار ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمانی که چک پول تقلبی از آنها کشف شده بود در بازجویی ها عنوان کردند که آنها را از شخصی در قبال فروش تبلت دریافت کرده اند که در این راستا ماموران این فرد را نیز دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سردار جاویدان در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان