//
کدخبر: ۲۴۷۲۳۵ //

۷۶۰ کرمانشاهی به حج تمتع ۱۳۹۹ اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام 760 کرمانشاهی به حج تمتع 1399 خبرداد.

760 کرمانشاهی به حج تمتع 1399 اعزام می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد دارابی بااشاره به مشخص شدن تعداد کاروان‌های اعزام کننده زائرین کرمانشاه به حج تمتع 1399، عنوان کرد: کار ثبت نام از کاروان‌های متقاضی روز پنج شنبه(هشتم اسفند) انجام شد که پس از پایان فرآیند ثبت نام، شش کاروان برای اعزام زائرین کرمانشاه به حج تمتع 1399 مشخص شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، سه کاروان زائرین اهل تسنن و سه کاروان نیز زائرین اهل تشیع را به سرزمین وحی اعزام خواهند کرد.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه اعلام کرد: فرآیند ثبت نام ودیعه گذاران حج تمتع که دارای فیش ماقبل 30 فرودین 1386 هستند نیز از روز جمعه(9 اسفند) شروع شد و این فرآیند تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه ثبت نام زائرین اهل سنت در سه شهر کرمانشاه، جوانرود و روانسر انجام شد، عنوان کرد: طی دو روز گذشته ظرفیت سه کاروان حجاج اهل تسنن بصورت کامل تکمیل شد.

دارابی یادآورشد: در این مدت ظرفیت کاروان‌های اهل تشیع نیز کمتر از 20 درصد تکمیل شده و هنوز مدت زمان مناسبی برای تکمیل آن در اختیار داریم.

وی اضافه کرد: در صورتی که این ظرفیت تا 21 اسفند تکمیل نشود، دارندگان فیش‌های تاریخ 31 فرودین تا 15 اردیبهشت 1386 نیز می‌توانند در این روز ثبت نام انجام دهند تا ظرفیت تکمیل شود.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه بابیان اینکه اعزام زائرین کرمانشاهی به حج تمتع 1399 به مانند سالهای گذشته از طریق فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می‌گیرد، عنوان کرد: زائرین کرمانشاه برای حج پیش رو "مدینه بَعد" خواهند بود، یعنی ابتدا وارد شهر مکه شده و پس از  آن به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

وی میانگین هزینه اعزام هر زائر به حج تمتع 1399 را حدود 35 میلیون تومان اعلام کرد و گفت:  بعد از پایان تعطیلات نوروز فعالیت‌های آموزشی به زائرین را آغاز می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان