//
کدخبر: ۲۴۶۲۷۰ //

رودخانه «کشکان» طغیان کرد/ تخریب پل‌های ارتباطی روستاهای سیل‌زده پلدختر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از طغیان بخشی از رودخانه کشکان خبر و ادامه داد: در چم‌حیدر و دم‌رود معمولان، رودخانه کشکان طغیان کرده و آب کاملا در سطح جاده قرار گرفته است.

رودخانه «کشکان» طغیان کرد/ تخریب پل‌های ارتباطی روستاهای سیل‌زده پلدختر
به گزارش فرتاک نیوز،

عارف امرایی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به مسدود شدن بسیاری از راه‌های منتهی به پلدختر، اظهار کرد: در حال حاضر محور قدیم پلدختر همچنان به دلیل حجم بالای بارش مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: در چند نقطه از شهرستان پلدختر همچون چم‌حیدر و ملاوی آب گرفتگی را شاهد هستیم که قطعا با ادامه روند بارش‌ها، شاهد تخریب محورها در این مناطق خواهیم شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از طغیان بخشی از رودخانه کشکان خبر و ادامه داد: در چم‌حیدر و دم‌رود معمولان، رودخانه کشکان طغیان کرده و  آب کاملا در سطح جاده قرار گرفته است.

امرایی بیان داشت: با توجه به شرایط توپوگرافی محورهای خرم‌آباد و پلدختر و هم‌جواری با رودخانه کشکان، از این رو تخریب این نقاط دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به استقرار 10 اکیپ راهداری در مسیر خرم‌آباد به پلدختر و بالعکس، افزود: ریزش‌برداری و مقابله با آب گرفتگی از جمله اقدامات اخیر راهداری در سطح محورهای استان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه پل‌های موقت روستاهای سیل‌زده به صورت کانالی برقرار شده بود، با بارش‌های سیل‌آسای امروز دچار تخریب خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان