//
کدخبر: ۲۴۵۳۱۱ //

رای مردم موجب تشکیل مجلسی قوی شود

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) لزوم تشکیل مجلسی قوی را یادآور شد و گفت: مردم ما در نخستین ساعات رای گیری در شعبات اخذ رای حاضر شده و برای تشکیل یک مجلس قوی آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

رای مردم موجب تشکیل مجلسی قوی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب امروز صبح در حاشیه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات موجب تشکیل ارکان عمده‌ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و وظیفه خود را به خوبی می‌دانند که در هر مورد با تمام آمادگی، شوق و علاقه در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌الله دستغیب ادامه داد: در شرایط فعلی مسائل اقتصادی و حل مشکلات مردم به لحاظ معیشتی از اولویت‌های نمایندگان منتخب باشد و با تصویب لوایحی گامی برای حل این مشکلات بردارند.

وی تاکید کرد: البته صیانت از جایگاه نمایندگی مجلس شورا اسلامی امر مهمی است و نمایندگان باید تلاش کنند که ناخودآگاه به انحراف کشانده نشوند و ارتباطشان با عناصری که از سلامت برخوردار نیستند و یا حیثیت مجلس را از بین می‌برند، را حفظ کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نمایندگان منتخب ارتباط پیوسته و دائم با حوزه‌های انتخابیه به ویژه افراد نیازمند و مشکل‌دار را قطع نکنند و حتی‌الامکان مشکلات آنها را حل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان