//
کدخبر: ۲۴۵۲۹۱ //

رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران آغاز شد

گروه استان‌ها ـ فرایند اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره پنجمین مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شد.

رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با باز شدن درب شعبه‌های اخذ رأی در سراسر کشور، مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های استان تهران با حضور در این مراکز برای تعیین سرنوشت خود حضور یافتند تا آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیاندازند.

9 میلیون و 644 هزار و 981 نفر واجدین شرایط رأی دادن در استان تهران در حالی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند که باید از بین 1361 کاندیدای انتخاباتی 35 نفر را در راهی بهارستان کنند، همچنین تعداد کرسی‌های مجلس خبرگان رهبری در استان تهران 16 کرسی است که 3 کرسی آن خالی مانده و 14 نامزد برای کسب این کرسی در قالب نخستین انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در همین راستا 6 هزار و 689 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده و بیش از 180 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نماینده فرماندار و غیره  برای برگزاری انتخابات استان تهران مشارکت دارند، همچنین بیش از 5 هزار و 500 نفر بازرس و سربازرس و 92 نفر به عنوان ناظر وزارت کشور نیز در انتخابات این استان فعال هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان