//
کدخبر: ۲۴۴۹۴۱ //

پلیس کرمانشاه معتادان را در آستانه نوروز جمع آوری می کند

فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از برنامه های جدی پلیس در ایام پایانی سال، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر به منظور پاکسازی سطح شهر و میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است

پلیس کرمانشاه معتادان را در آستانه نوروز جمع آوری می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: پلیس توان جمع آوری همه معتادان متجاهر ظرف مدت 48 ساعت را دارد ولی متاسفانه زیرساخت این کار در استان فراهم نیست.

وی افزود: کمبود مراکز اقامت و نگهداری معتادان متجاهر باعث شده تا پلیس نتواند به صورت همه جانبه نسبت به برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با این حال پلیس کرمانشاه با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می شویم کار جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین خرده فروشان را سرعت بیشتری بخشیده و حتما اقدامات لزام را در این خصوص انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال از جمع آوری حدود 2 هزار و 741 معتاد متجاهر در 11 ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 22 درصد رشد داشته است.

وی یادآوری کرد: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، 219 قاچاقچی و 3 هزار و 312 خرده فروش نیز دستگیر شده اند.

سردار جاویدان همچنین از کشف 2 تن و 577 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17 درصد رشد نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کرمانشاه و شهرستان های آن در ایام نوروز 99 پذیرای تعداد بسیاری زیادی از مسافران و گردشگران خواهد بود و قطعا وجود چنین افرادی در گوشه و حاشیه خیابان ها باعث زشت شدن چهره شهر و دیار ما می شود.

وی با بیان اینکه وجود افراد معتاد و ولگرد در خیابان ها و خصوصا پارک ها و بوستان ها در مسافران نوروزی تاثیر منفی خواهد گذاشت، افزود: وجود چنین افرادی حتی ممکن است باعث کوتاه شدن اقامت آنها شود، از این رو باید تلاش کنیم تا می توانیم چهره زیبایی به شهر و دیار خود ببخشیم.

سردار جاویدان در پایان گفت: امیدوارم دیگر نهادها و دستگاه نیز برای اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر به کمک پلیس آمده تا شاهد افزایش حضور مسافران و گردشگران نوروزی در استان باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان