//
کدخبر: ۱۷۴۳۸۶ //
فرماندار شهرستان کرمانشاه:

کرمانشاه شهر گهواره تمدن به عنوان پایتخت نوروز ایران آماده پذیرایی از مهمان‌نوروزی است

کرمانشاه با 50 منطقه نمونه گردشگری پذیرای مهمان‌نوروزی است و با 1700مکانی که ظرفیت پذیرای در هتل‌ها و هتل آپارتمان و اقامت‌گرهای بوم‌گردی را داراست.

کرمانشاه شهر گهواره تمدن به عنوان پایتخت نوروز ایران آماده پذیرایی از مهمان‌نوروزی است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست پایان سال فرماندار کرمانشاه در مورد پذیرایی دفتر فرماندار تشکیل شد.

IMG_20190317_093116_367

فض‌الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه در این نشست گفت: 50 منطقه نمونه گردشگری پذیرای مهمان نوروزی است که از این تعداد شش منطقه آن در شهر کرمانشاه وجود دارد و سراب نیلوفر و ویس‌و قرن و محل پروازهای پارگرایدر و سایر پروازهاست.

او افزود:  1700 مکانی که ظرفیت پذیرای در هتل‌ها و هتل آپارتمان و اقامت‌گرهای بوم‌گردی را دارد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت:  70 واحد آموزشی نیز با بیش 630 اتاق آماده اسکان مهمان نوروزی می‌باشد و 30واحد آموزشی هم در سه ناحیه آموزش پرورش علاوه بر این‌ها آماده پذیرایی مسافران و گردشگران نوروزی است.

رنجبر ادامه داد: یک‌صد تخته چادر در پارک شاهد و پارک شبدیز در نظر گرفته شده و خدماتی به مسافران نوروزی داده خواهد شد.

رنجبر ادامه داد: ایسگاه‌های پلیس هم در ایام نوروزی آماده‌پذیرایی از مسافران و تامین امنیت آنان است و برای هر  شرایط اضطرار آماد‌ه‌اند.

او افزود: در خیلی از تفرجگاه‌ها 70تخته سیاه چادر هم آماده پذیرایی از مهمان‌نوروزی است و شهرداری در هشت نقطه منطقه از شهر سفرهای هفت‌سین و در برخی مناطق با نورپردازی‌ها و المان‌ها پذیرای مهمان‌نوروزی می‌باشد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ستادهای فرعی در بخشداری ایجاد شده است و  اسکان مسافر را دایر کرده‌اند.

رنجبر ادامه داد: بخشداران بخش‌های؛ هلشی، کوزران و ماهیدشت نیز آماده خدمات به مسافران نوروزی هستند.

او افزود: ادارات هم در ایام نوروز شیفت‌های کاری دارند و کار مراجعین و مسافران نوروزی را راه‌ انجام خواهد داد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: واحدهای امدادی، تعمیر خودرو، تامین اعتبارات بانک‌ها به ویژه با دستگاه‌های  خودپردازها مدیریت شوند.

رنجبر ادامه داد: بیمه هم آماده خدمت به مسافران نوروزی می‌باشد و ستاد نوروزی را در محل فرمانداری برقرار است و 5 اکیپ بازدید هم با کمک اداره کل میراث فرهنگی، تعزیرات، اورژانس، بازررسی، بهداشت با همکاری هم از همه امکان و اقامتگاه بازدید خواهند کرد  و نظارت می‌کنند.

او افزود: پلیس‌راهور نیز آماده هر گونه خدمت‌رسانی هستند و همه دستگاه در دستگاه اجرایی خدمات سفر آماده پذیرایی هستند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: هلال‌احمر یک ورزشگاه رو بسته را مجهز کرده و تجهیزات از قبیل چادر و سایر وسایل کمکی برای کمک‌رسانی پیش‌بینی‌کرده است.

رنجبر ادامه داد: امور عشایری هم از هر گونه آمادگی برخوردار است که از عشایر مناطق گرمسیری در حال کوچ هم مراقبت نمایند که اتفاقی نیافتد.

او افزود: همه باید دست در دست هم دهیم تا بستری فراهم نمایم مسافران در کرمانشاه ماندگاریشان را افرایش دهند، چون کرمانشاه از لحاظ جاذبه طبیعی، فرهنگی، تفریحی، باستانی و تاریخی این پتانسیل را دارد که مسافران بیش از هر جایی دیگر ماندگار باشند و کرمانشاه به فرمایش رهبر معظم و معزز سینه ستبر و زیباترین شهر ایران اسلامی است که آماده پذیرای گردشگران و خارج کشور هم باشد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: کرمانشاه به عنوان پایتخت نوروز ایران است که کرمانشاه به عنوان مقصد گردشگران ماندگاری مسافر افزایش یابد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان