//
کدخبر: ۲۴۳۵۴۰ //

مراسم «اربعین سردار دل‌ها» فردا شب در مصلای تهران برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه مراسم «اربعین سردار دل‌ها» فردا شب در مصلای تهران برگزار می‌شود از مردم دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند.

مراسم «اربعین سردار دل‌ها» فردا شب در مصلای تهران برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن اربعین سردار دل‌ها گفت: شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی و همرزمش ابومهدی المهندس و همراهانشان، انقلاب دیگری را برپا کرد و در گام دوم انقلاب روند انقلاب را سرعت بخشید.

وی افزود: تعظیم ملت‌های مسلمان و آزادگان دنیا در برابر این شهید و تشییع تاریخی ملت ایران نشان داد انقلاب اسلامی، امام، رهبری و شهید سلیمانی بر دل‌ها حکومت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اگر چه در طول این ۴۰ روز هزاران مراسم در کل کشور برای این شهدا برگزار شد و
در راهپیمایی باعظمت ۲۲ بهمن نیز میلیون‌ها ایرانی یاد آنان را گرامی داشتند ولی به منظور برگزاری مراسم ویژه اربعین شهید سلیمانی و همرزمانشان از ۲۴ تا ۲۷ بهمن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

محمودی افزود: به همین منظور مراسم اربعین سردار دل‌ها فردا پنجشنبه بعد از نماز مغرب در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم شهید پرور تهران دعوت کرد، با شکوه هرچه تمام تر در این مراسم شرکت کنند و برای بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان