//
کدخبر: ۱۶۵۸۱۳ //

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: ملت ایران از استکبار جهانی ترسی ندارد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشمن انواع توطئه‌ها را انجام داده تا مردم بترسند و از مسیر انقلاب اسلامی جدا شوند. اما ملت ایران در صحنه مانده و از دشمنی استکبار ترسی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
ملت ایران از استکبار جهانی ترسی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر در روستای علی آباد این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل اظهار داشت: باید راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی با جدیت ادامه پیدا کرده و می‌کند.

محمودی، حضور در نظام اسلامی را یک نعمت برای ملت ایران دانست و ادامه داد: باید شاکر خداوند متعال باشیم که در عصر انقلاب اسلامی زندگی می‌کنیم و یکی از ویژگی‌های بارز شهدا، شاکر بودن نزد خداوند متعال است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به سختی‌ها و مشقت‌هایی که به نظام اسلامی تحمیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران، لحظات سخت و دشواری را سپری کرده و این نظام، محصول مجاهدت‌های امام علی (ع) تاکنون است و به همین خاطر باید قدر آن را بدانیم.

محمودی با تجلیل از حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی تأکید کرد: امام راحل فرمودند که مردم این عصر از مردم زمان ائمه اطهار بهتر هستند و این سخن بسیار بزرگ و عمیق است.

وی با اشاره به این نکته که ملت ایران می‌خواهد مستقل باشد، یادآور شد: ملت ایران به دنبال استقلال بوده و دوست ندارد تا دیگران بر آنان حکومت کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تأکید بر دشمنی استکبار با نظام اسلامی افزود: دشمن انواع توطئه‌ها را انجام داده تا مردم ترسیده و از مسیر انقلاب اسلامی جدا شوند اما ملت ایران در صحنه ماندند و از دشمنی استکبار نهراسیدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان