//
کدخبر: ۲۴۲۰۴۲ //
‍ ‍ مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد:

آئین های ثبت ملی شده استان کرمانشاه در نوروزگاه ها اجرا می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تاکید کرد: در نوروزگاه های استان کرمانشاه اجرای آئین های ثبت ملی شده استان برای گردشگران در اولویت قرار دارد.


آئین های ثبت ملی شده استان کرمانشاه در نوروزگاه ها اجرا می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه دومین جلسه هماهنگی ستاد سفر نوروز اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد در این جلسه که با حضور مدیرکل و معاونین برگزار شد بررسی شرایط برپایی نوروزگاه ها، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات، تبلیغات گردشگری، تامین امنیت گردشگران و استقرار راهنمایان و ... مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این جلسه بر لزوم استفاده از راهنماهای کارت دار در اماکن گردشگری در اماکن تاریخی در ایام نوروز و ساماندهی کیوسکهای اطلاع رسانی ورودی شهرها تاکید کرد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: امسال بسته فرهنگی ما اجرای برنامه های آئینی است که به عنوان میراث ملی استان کرمانشاه به ثبت رسیده اند.

 

او با اشاره به میزبانی رویداد بین‌المللی گردشگری روستایی و اکو توریسم ۲۰۲۰ در استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت حضور میلیونی گردشگران نوروزی در استان بهترین زمان برای معرفی این رویداد مهم و شناساندن ظرفیت های گردشگری استان است.

دکتر قادری در خاتمه با تاکید بر اینکه برای استقبال از مهمان های نوروزی و رفاه حال گردشگران از همه ظرفیت های اجرایی استان کمک خواهیم گرفت، تسریع در روند شکل گیری و ساماندهی برنامه های ستاد خدمات سفر و هماهنگی دستگاه های عضو ستاد را ضروری دانست که در اسرع وقت در جلسه ستاد خدمات سفر های نوروزی استان ابلاغ گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان