//
کدخبر: ۲۴۱۹۶۷ //

راه اندازی نرم افزار مدیریت آرشیو الکترونیکی اسناد در شرکت توزیع برق استان کرمانشاه

در شرکت توزیع برق استان کرمانشاه نرم افزار مدیریت آرشیو الکترونیکی اسناد راه اندازی شد

راه اندازی نرم افزار مدیریت آرشیو الکترونیکی اسناد در شرکت توزیع برق استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

با راه اندازی نرم افزار مدیریت آرشیو الکترونیکی اسناد، پرونده های مشترکین ۵ شهرستان تابعه با نرم افزار آرشیوالکترونیکی شرکت گام الکترونیک و از طریق شرکتهای پیمانکار ساماندهی فیزیکی, اسکن و آرشیوالکترونیکی شدند.

مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل  شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه پرونده های مشترکین شهرستان‌های روانسر، جوانرود، پاوه، سرپل ذهاب و قصرشیرین با استفاده از این نرم افزار ساماندهی و آرشیوالکترونیکی شده‌اند، گفت: آرشیوالکترونیکی پرونده‌های مشترکین شهرستان ثلاث باباجانی و گیلانغرب نیز در حال انجام است و قابلیت مشاهده تمامی این پرونده ها در نرم افزار جامع مشترکین وجود دارد. همچنین در حوزه ستادی نیز تمامی پرونده های فیزیکی امور تدارکات این شرکت نیز ساماندهی و آرشیوالکترونیکی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، با اشاره به این موضوع که نسخه جدید پورتال سازمانی شرکت نیز با جدیدترین تکنولوزی روز و قابلیت واکنش‌گرائی طراحی و پیاده سازی شده است، تصریح کرد: از نکات قابل توجه پورتال جدید؛ قابلیت اجرای آن بر روی موبایل و تبلت است که سازگاری با هر نوع صفحه نمایش و سیستم عامل ویندوز و اندروید را دارا است.

وی با تاکید بر موضوع صیانت از حقوق شهروندی و دسترسی آزاد آنها به اطلاعات، خبر داد: سعی بر آن شده تا قسمت میزخدمت الکترونیک در سایت شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به صورت خاص و مشخص و با یک محیط کاربرپسند پیاده سازی شود. همجنین برای دسترسی همکاران شرکت و سایر ارگانهای سازمانی آیتم‌هایی در صفحه اصلی پورتال درنظر گرفته شده‌است.

وی درپایان به راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در این شرکت اشاره کرد و گفت: در راستای مدیریت بحران و نظارت بر بخش‌های مختلف و همچنین ارتباط مداوم با شهرستان‌های تابعه، این سیستم راه اندازی شد و  در این راستا، حوزه ستادی با ارتباط آنلاینی که با ۱۸ شهرستهان تابعه و امورهای سه گانه داشت باموفقیت از این سیستم بهره برداری گردید

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان