//
کدخبر: ۲۳۸۰۶۳ //

راه اندازی سامانه حوادث و اتفاقات (۱۲۱) محوری در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه سامانه حوادث و اتفاقات (۱۲۱) محوری راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه حوادث و اتفاقات (۱۲۱) محوری در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای اعتلای اهداف تعیین شده در حوزه خدمات رسانی به مشترکان و رفع خاموشی در اسرع وقت، اقدام به راه اندازی مراکز پاسخگویی ۱۲۱ در کلیه شهرستان ها و با محوریت شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، روانسر و صحنه نموده است.

مهندس  امید علی مرآتی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: از این پس مشترکان از هر نقطه از استان می توانند با شماره گیری شماره ۱۲۱ قطعی برق و حوادث مربوط به آن را گزارش نمایند تا از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بهره مند گردند.

مهندس امیدعلی مرآتی تشریح کرد: با این اقدام علاوه بر خدمات پاسخگویی ۲۴ ساعته سیستم ۱۲۱ در کل استان، ثبت و ضبط و به تبع آن پیگیری و کنترل خاموشی ها به صورت مستمر انجام می پذیرد و امید واریم با این اقدام مهم رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکان حادث گردد.

وی ادامه داد: مشترکان همچنین از ۴ طریق مختلف ازجمله تماس تلفنی  با سامانه ۱۲۱، پیامک شماره پرونده قبض برق به سرشماره۱۰۰۰۱۲۱۱۲۱، استفاده از نرم افزار اندرویدی و بخش خدمات الکترونیک سایت شرکت توزیع برق کرمانشاه، می توانند حوادث و اتفاقات مربوط به برق را پیگیری و گزارش نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درپایان تصریح کرد: مشترکان می توانند با دیدن موضوعاتی مانند سرقت شبکه، انشعاب های غیرمجاز و افراد مشکوکی که در حریم شبکه های برق هستند با مرکز ۱۲۱ تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند، چراکه رسیدن به موقع اکیپ حوادث و اتفاقات در محل، از خاموشی گسترده منطقه جلوگیری خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان