//
کدخبر: ۲۴۱۰۹۱ //

واگذاری منطقه گردشگری عباس‌آباد بهشهر به شهرداری

فرماندار بهشهر گفت: منطقه گردشگری عباس‌آباد پس از سال‌ها تلاش بالاخره تعیین تکلیف شد و به زودی براساس پروتکل مشخص به شهرداری واگذار می‌شود.

واگذاری منطقه گردشگری عباس‌آباد بهشهر به شهرداری
به گزارش فرتاک نیوز،

هادی خنجری بعد از ظهر امروز با همراهی مدیران اجرایی در دیدار با امام جمعه به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح، بیمارستان خاتم‌الانبیاء و پست برق منطقه‌ای با 300میلیارد تومان هزینه کرد است که آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: بیمارستان خاتم‌الانبیاء از پروژه‌هایی است که مدیران مختلف سختی‌های فراوان متحمل شدند و با تلاش همه‌جانبه در طول سال‌های مختلف منابع مالی تامین شد و آماده افتتاح است.

فرماندار بهشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر خاطر نشان کرد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شروع کرده‌ایم و همه ما می‌دانیم که در طول سال‌های مختلف تلاش فراوان برای نظام کشیده شد و اکنون هم مسؤولان با همه  مشکلات و سختی‌ها در تأمین منابع مالی برای افتتاح پروژه‌ها تلاش دارند.

خنجری از مردم به عنوان سرمایه‌داران این انقلاب نام برد که نقش مهمی در انقلاب داشته و دارند و باید همه تلاش مسؤولان برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به این مردم باشد که  فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف انجام شد و در دست انجام است.

 این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعیین تکلیف منطقه گردشگری عباس‌آباد بهشهر یادآور شد: منطقه گردشگری عباس‌آباد پس از سال‌ها تلاش بالاخره تعیین تکلیف شد و به زودی براساس پروتکل مشخص به شهرداری واگذار می‌شود.

فرماندار بهشهر در مورد گردشگری در صفی‌آباد هم افزود: در صفی‌آباد هم منتظر موافقت نامه وزیر اطلاعات و میراث و گردشگری هستیم تا شاهد برداشتن موانع و رشد و شکوفایی در این بخش باشیم.

خنجری گفت: تأمین منابع برای انجام پروژه‌های مهم با قوت در دستور کار است و با وجود همه مشکلات و محدودیت‌های مختلف تلاش داریم تا موانع برطرف و توسعه ایجاد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان