//
کدخبر: ۲۳۷۹۶۴ //

امام جمعه موقت کرمانشاه: دشمنان بدانند انقلاب با شعار عده‌ای از بین نمی‌رود

امام جمعه موقت کرمانشاه خطاب به دشمنان داخلی و خارجی گفت: بدانید انقلاب با شعار عده‌ای از بین نخواهد رفت.

امام جمعه موقت کرمانشاه: دشمنان بدانند انقلاب با شعار عده‌ای از بین نمی‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله محمد حجتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه به سختی‌های ملت ایران و ایثارگری شهدا و جانبازان اشاره کرد و اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند با موضع‌گیری حساب‌ نشده می‌توانند مملکت را به دست بگیرند و در واقع این افراد بدون زحمت و رنج و با خون شهدا روی گنج نشسته‌اند.

وی با بیان اینکه دلیل فریب برخی از جوانان باید بررسی و تحلیل شود عنوان کرد: ریختن خون شهید سلیمانی داغی بزرگ بر دل ملت ایران بود که دل همه آنان را شکست و شرکت عظیم مردم در مراسم تشییع ایشان رفراندومی بود که ثابت کرد سپاه در قلب مردم ایران جای دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اثرگذاری سردار سلیمانی در تمام دنیا و اینکه او متعلق به همه جامعه بشریت و آزادی‌طلبان جهان بود گفت: شهید سلیمانی یک مکتب و دانشگاه بود به‌طوری که شهادتش از حیاتش بیشتر اثرگذار خواهد بود و شهادت او درس بزرگی به جهانخواران داد.

وی با بیان اینکه باید به بیانات بنیانگذار انقلاب بیشتر تدبر کنیم افزود: باید به این سخن امام (ره) همواره باور داشته باشیم که فرمودند ما این انقلاب را صادر می‌کنیم و از آن مهم‌تر اینکه این انقلاب را به امام عصر(عج) می‌سپاریم.

حجتی خطاب به دشمنان خارجی و داخلی گفت: با جدیت به شما می‌گویم نه خودتان را زحمت دهید و نه برای ما زحمت ایجاد کنید زیرا این انقلاب با شعار عده‌ای از بین نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران با زحمات بسیار به این جایگاه رسیده و تکیه‌گاه ما ایمان، تقوا و ایثار و تکیه‌گاه آنان اسلحه است عنوان کرد: شیطنت‌های سفیر انگلیس و ظلم‌های استعمارگران انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی به سایر ملت‌های جهان تنها گوشه‌ای از توطئه و برنامه‌های همیشگی دشمن است.

حجتی با اشاره به ضربه سخت و بی‌سابقه سپاه به آمریکایی‌ها بیان کرد: همه نیروهای نظامی پاسدار ملت و آرامش روح آنان و بازوی قدرتمند مقام عظمای ولایت هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان