//
کدخبر: ۲۳۶۹۱۹ //

محور هراز مسدود شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۲۱ امشب تا ۵ بامداد فردا به علت عملیات راهسازی مسدود است و هموطنان از مسیرهای جایگزین برای تردد به شمال کشور استفاده کنند.

محور هراز مسدود شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص حوزه ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز ممنوع بوده و این انسداد از ساعت ۲۱ امشب تا ۵ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت و هموطنان برای سفر به شمال کشور می توانند از جاده های جایگزین فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه روان و عادی در جریان است و مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون مشکل در جریان است.

محبی با بیان اینکه هم وطنان در هنگام تردد از مسیرهای کوهستانی رعایت مقررات راهنمایی رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند، تاکید کرد: فردا ممنوعیت و محدودیت دیگری نیز در محور هراز و از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز بعد اعمال خواهد شد بنابراین مسافران قبل از آغاز سفر وضعیت راهها را از منابع رسمی پیگیری و سپس اقدام به آغاز مسافرت کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: رعایت مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و... می‌تواند باعث کاهش آمار تصادفات رانندگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان