//
کدخبر: ۲۳۶۹۰۸ //

اجمالی| مدارس در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی و مشهد تعطیل شد

باتوجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان معابر، فردا «دوشنبه ۲۳ دی ماه» مدارس در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان در «نوبت صبح» تعطیل است.

اجمالی| مدارس در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی و مشهد تعطیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان معابر، فردا «دوشنبه ۲۳ دی ماه» مدارس در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان در «نوبت صبح» تعطیل است.

کلیه مدارس در تمامی مقاطع (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) در شهرستان‌های فریمان، تربت حیدریه، تربت جام، تایباد، زاوه، رشتخوار، باخرز و همچنین مناطق کدکن و جلگه رخ تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی(دوره اول و دوم ) و متوسطه دوره اول در شهرستان‌های چناران، سرخس، صالح‌آباد، کوهسرخ، بجستان و مناطق رضویه و گلبهار نیز تعطیل خواهد بود.

همچنین کلیه مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، گناباد، نیشابور، قوچان و کوهسرخ و مناطق احمدآباد، زبرخان و میان جلگه تعطیل است.

مدارس مقطع متوسطه اول و دوم در شهرستان‌های کوهسرخ و طرقبه شاندیز فعالیت خود را با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.

مدارس ابتدایی شهرستان خواف و مدارس دوره دوم متوسطه در شهرستان صالح‌آباد با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

کلیه مدارس مقطع ابتدایی(دوره اول و دوم) در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان در نوبت صبح تعطیل بوده و کلیه مدارس در مقطع متوسطه اول در نواحی هفتگانه و منطقه تبادکان با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان ها و مناطق و در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان تعطیل هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان