//
کدخبر: ۲۳۶۶۵۵ //

برف و سرما برخی مدارس استان یزد را تعطیل کرد

آموزش و پرورش یزد اعلام کرد: مدارس برخی نقاط استان یزد فردا یکشنبه ۲۳ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا و یخ زدگی معابر تعطیل شد.

برف و سرما برخی مدارس استان یزد را تعطیل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

آموزش و پرورش استان یزد مدارس برخی نقاط شهرستان‌های اردکان، میبد، بافق، یزد، خاتم و مهریز را به دلیل بارش برف و باران، برودت هوا و یخ زدگی معابر را تعطیل کرد.

بر اساس این گزارش، در شهرستان تفت، مدارس بخش نیر، دهستان‌ها و روستاهای زردین، بنادکوک، سخوید، کهدوئیه، گاریزات و بخ در تمامی مقاطع فردا تعطیل است.

همچنین در مدارس شهرستان تفت، شامل شهر تفت، دهستان شیرکوه روستاهای ده بالا و طزرجان، دهستان‌های نصرآباد، دهشیر، علی‌آباد، سانیج و اسلامیه در تمامی مقاطع تعطیل شد.

آموزش و پرورش استان همچنین مدارس شهرستان میبد شامل شهر ندوشن و روستاهای صدرآباد، سورک، هفتهر، نیوک و درین در همه مقاطع را تعطیل اعلام کرد.

مدارس شهرستان اردکان هم در بخش‌های کوهستانی عقدا و بخش خرانق مراکز پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس شهرستان بافق در آموزشگاه‌های ابتدایی منطقه سبزدشت  تعطیل شدند.

در شهرستان بهاباد هم مدارس بخش مرکزی و بخش آسفیج در همه است و در شهرستان خاتم هم مدارس شهر هرات، دهستان چاهک و فتح آباد در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در بخش مروست شهرستان خاتم هم روستاهای توتک، کرخنگان همه مقاطع و مراکز پیش دبستانی تعطیل است.

در شهرستان مهریز هم مدارس روستاهای تنگ چنار، میانکوه، بهادران و گردکوه در تمامی مقاطع برای فردا یکشنبه 22 دیماه تعطیل اعلام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان