//
کدخبر: ۲۳۶۸۳۶ //
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛

رویکرد تمرکز بر مراکز جهاد کشاورزی را دنبال می کنیم

جلسه ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی دهستانهای استان با حضور مهندس ایرانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و مدیران سازمان و روسای مراکز جهاد کشاورزی به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس برگزار شد.

رویکرد تمرکز بر مراکز جهاد کشاورزی را دنبال می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: مراکز جهاد کشاورزی از اهمیت ویژه ای در بخش کشاورزی برخوردارند لذا رویکرد تمرکز بر ساماندهی مراکز در دستورکار قرار گرفته است.

کوروش مهرابی در ادامه به اقدامات در راستای ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی اشاره داشت و خاطرنشان نمود: اولین اقدام ما بازدید از مراکز جهاد کشاورزی بود که از تاکیدات ریاست سازمان جهاد کشاورزی و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان است لذا بازدید از مراکز جهاد کشاورزی را در دستورکار قرار داده ایم.

مهرابی در ادامه گفت : بازدید از مراکز و ارزیابی کمیت و کیفیت امور در مراکز جهاد کشاورزی و وضعیت آنها از برنامه های مدیریت ترویج بوده است.

وی سپس به ارائه نقشه پراکنش مراکز جهاد کشاورزی و آماری از درجه و رتبه بندی مدیریت های جهاد کشاورزی را از نظر مطلوبیت مراکز بیان نمود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان، به سایر اقدامات در حوزه تقویت مراکز جهاد کشاورزی و تکامل مراکز جهاد کشاورزی نیز پرداخت.

در ادامه جلسه مهندس ایرانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  به اهمیت مراکز جهاد کشاو رزی و ساماندهی این مراکز پرداخت و افزود؛ هدف از ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی تقویت مراکز و همراهی مراکز با برنامه ها و سیاست های سازمان است.

ایرانی گفت: روسای مراکز جهاد کشاورزی بایستی با انگیزه از امکانات به نحو مطلوب بهره گیری نمایند.

وی رفع مشکلات و کمبودها در مراکز جهاد کشاورزی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب در مراکز جهاد کشاورزی مدنظر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان