//
کدخبر: ۲۳۵۹۹۳ //
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

هر اقدامی از سوی آمریکا با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی همراه است

فرمانده انتظامی استان گفت: هر اقدامی از سوس آمریکا و همپیمانانش با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی همراه خواهد بود و این را خود دشمنان کشورمان نیز به خوبی دریافته اند.

 
هر اقدامی از سوی آمریکا با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی همراه است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با خانواده شهید "ایرج جواهری" که آیت الله نریمانی نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد "قاسم سلیمانی" اظهار داشت: در ساعات ابتدایی بامداد امروز (چهارشنبه) و از استان همیشه قهرمان کرمانشاه چندین فروند موشک به پایگاه عین الاسد که یکی از مهمترین پایگاه های نظامی رژیم غاصب و تروریستی آمریکا شلیک شد.  

وی ادامه داد: طبق اخبار رسیده در این حمله موفق شمار بسیار زیادی از نیروهای آمریکایی کشته و زخمی شدند و بسیاری از تجهیزات آنها نیز منهدم و از بین رفته است.

سردار جاویدان تصریح کرد: طبق برخی اخبار رسیده پایگاهی که مورد هدف جمهوری اسلامی قرار گرفته همان پایگاهی است که پهبائ بدون سرنشین آمریکا از آن بلند شد و سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از ویژگی هایی که حملات انتقام جویانه جمهوری اسلامی داشت همزمانی ساعتی بود که در آن حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی گفت: این انتقام سخت که پیش از خاکسپاری حاج قاسم سلیمانی انجام شد در واقع لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص گرفتن انتقام سخت از آمریکا بود.

سردار جاویدان با بیان اینکه آمریکا مجبور است این خفت و خواری را تحمل کند، گفت: خود انها به خوبی می دانند که هرگونه اقدام مشابه ای با سخت ترین پاسخ ها از سوی جمهوری اسلامی همراه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروای نظامی و انتظامی به عنوان سربازان ولایت اماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند، گفت: شهادت افتخار و آرزوی همه کارکنان نیروهای مسلح است و ما را از رویارویی با دشمنان هراسی نیست.

وی گفت: سرگرد شهید ایرج جواهری نیز یکی از همین سربازان ولایت بود که در راه امنیت و آرامش کشور و حفظ دستاودرهای انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار جاویدان در پایان گفت: همه ما ادامه دهنده راه شهدایی نظیر سپهبد سلیمانی و سرگرد جواهری هستیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان فکر تجاوز به این سرزمین و آب و خاک را حتی در ذهن بپرورانند.

در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید سرگرد ایرج جواهری که روز 25 آبان و در درگیری با اغتاشاگران به شهادت رسید، تجلیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان