//
کدخبر: ۲۳۵۶۳۳ //

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دشمن توان نبرد مستقیم با سردار سلیمانی را نداشت

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمن نتوانست مستقیم در میدان نبرد با حاج قاسم روبه‌رو شود و دزدانه و شبانه وی را به شهادت رساند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دشمن توان نبرد مستقیم با سردار سلیمانی را نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر امروز  با حضور گسترده مردم و مسئولان در مصلی جیرفت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: طی چند روز گذشته در سراسر کشور و کشورهای اسلامی و اروپایی و حتی در آمریکا موج جمعیت به‌خاطر شهادت شهید سلیمانی دیدنی بود.

وی با بیان اینکه سردار در راه شهرت و قدرت حرکت نکرد بلکه  کمک به مردم و رضایت خداوند را سرلوحه کار خود قرار داده بود، تصریح کرد: کسانی که شهید شدند سربازانی بودند که در خدمت کشور اسلامی بودند و با بصیرت وظیفه خود را انجام داده اند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بود که امروز ستون فقرات دشمنان اسلام در گوشه و کنار دنیا از شنیدن نامش می‌لرزد چه در زمان حیاتش و چه اکنون که شهید شده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم عاشق بود و مدت‌ها منتظر شهادت بود و چندین بار از مقام معظم رهبری درخواست کرد که برایش دعا کند که شهید شود افزود: مدت‌ها است که حاج قاسم نگاهش به عالم ملکوت بود و سخنان یک ماه قبل وی ملکوتی بود و معلوم بود که آماده پرواز و رفتن است.

طیبی‌فر با عنوان اینکه هزاران هزار اندیشه قاسم سلیمانی در گوشه و کنار ایران بوجود می‌آید بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در نامه‌ای به شهید جعفری نوشته بودند اگر شما شهید شوی و من زنده باشم نمی‌توانم شما را با دستان خود در قبر بگذارم چرا که سردار عادت داشت هر جا شهیدی دفن می‌شد خودش وی را در قبر می‌گذاشت.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ولایت محوری از ویژگی‌های حاج قاسم بود و اگر همه چیزی می‌گفتند و از زبان مبارک رهبری چیزی می‌شنید آنچه که عمل می‌کرد این بود که مقام معظم رهبری چه می گوید افزود: سخنان مقام معظم رهبری برایش حجت بود.

وی با بیان اینکه سخنان دختر شهید حاج قاسم زینب‌گونه بود افزود: آمریکا حریف پدرش نبود سردار سلیمانی سرداری بود که متعلق به همه کشورهای اسلامی بود.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه امروز کشورهای اروپایی باید بر خاک پای شهید سلیمانی سجده کنند چرا که اگر شهید سلیمانی دشمنان را نابود نکرده بود امروز همه آنها زیر تیغ داعش بودند افزود: مردم در کشور ایران نشان دادند که قدرشناس این ابرمرد بوده و قدردان تمام خدمات وی هستند.

وی با بیان اینکه جمعیتی که در تشییع جنازه سردار سلیمانی در عراق شرکت کرد بی‌سابقه بود و عراق در این حادثه یک‌دست و یکپارچه شد گفت: نخستین اقدام برای انتقام از آمریکا خروج آنها از عراق بود که امیدوارم به‌زودی انتقام سردار از این مرد کثیف گرفته شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت انتقام سردار سلیمانی را می‌گیرد افزود: برای ترور حاج قاسم سلیمانی اعتراف کردند که شخص ترامپ دستور ترور را صادر کرده است.

وی ابا عنوان اینکه 70 درصد عراق و 90 درصد سوریه دست داعش بود که همه اینها همه توسط فکر و اندیشه سردار نجات پیدا کردند گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی نبود امروز در بسیاری از نقاط دنیا داعش حکومت می‌کرد و اگر این مبارزه عظیم در این مناطق نبود بسیاری از استان‌های کشور ما نیز اسیر داعش می‌شد.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه امروز مردم برای حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، عنوان کرد: چند سال این سرباز بزرگوار در کشورهای زیادی خدمت کردند اما آمریکا و اسرائیل نتوانستند با او روبه‌رو شوند وقتی نتوانستند با وی روبه‌رو شوند دزدانه وی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک اسوه بود و از مرگ، شهادت و دشمن نمی‌ترسید بلکه سینه به سینه دشمن حرکت می‌کرد و او را از صحنه خارج می‌کرد گفت: سردار تکلیفش را از مقام معظم رهبری می‌گرفت و از دستورات رهبری تخطی نمی‌کرد و بسیار با منطق حرکت کرده و اوضاع را رصد می‌کرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکائی‌ها خیلی تلاش کردند تا کشورهای اسلامی را از جبهه مقاومت خارج کنند اما با تدابیر سردار سلیمانی همه نقشه‌های آنها خراب شد گفت: حاج قاسم یک آدم مخلص بود و برای خدا کار می‌کرد و برای خدا آسایش دنیوی خود را سلب کرده بود.

وی با بیان اینکه طی یک سال و نیم که با وی همکاری داشتم متوجه شدم کارش فقط فقط با اخلاص انجام می‌دهد، اظهارداشت: حاج قاسم شجاعت و صراحت داشت و هر کسی اینگونه نبود.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه همانند حاج قاسم کم گیر می‌آید و همه ما وظیفه داریم راه حاج قاسم را پیش ببریم و از وی یاد بگیریم افزود: دشمن نتوانست مستقیم در میدان نبرد با حاج قاسم روبه‌رو شود و دزدانه و مخفیانه و شبانه وی را به شهادت رساند و این یعنی قدرت مقابله با ما را نداشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان