//
کدخبر: ۲۳۴۱۵۵ //
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع کارمندان دادگستری:

خدمت مسئولانه کوتاهترین راه برای رسیدن به هدف است

دکتر توسلی زاده در جمع کارمندان دادگستری خدمت مسئولانه را کوتاهترین راه برای رسیدن به هدف دانست.

خدمت مسئولانه کوتاهترین راه برای رسیدن به هدف است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع کارمندان دادگستری با اشاره به اینکه خدمت به مردم وظیفه همه ماست گفت کوتاهترین راه برای رسیدن به نتایج،  مسئولانه خدمت کردن است و ما وظیفه داریم خواست و اراده مردم را در کار خود دخیل بدانیم.

رئیس کل دادگستری در ابتدا با یادآوری واقعه 9 دی سال 88 به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت به فرموده رهبر معظم 9 دی در تاریخ ماندگار است  زمانی که جریانی با راه اندازی آشوب قصد براندازی نظام را داشت اما هوشیاری و حضور ملت آنها را مایوس کرد و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه های اعم از اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ... تنها نظامی است که در مقابل استکبار جهانی صاحب نظریه است و امیدواریم با حضور در راهپیمایی 9 دی بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.

عالی ترین مقام قضائی استان در ادامه سخنان خود به حساسیت کار در دادگستری اشاره کرد و گفت به دنبال آنیم که همه شما در اداره دادگستری سهیم باشید و هر کس به نوبه خود سهمی در بهبود اوضاع داشته باشد. تا جایی که ممکن باشد برای رفع مشکلات همکاران تلاش می کنیم و یقینا با ایجاد روح همکاری ، برادری و دوستی می توانیم به هم نزدیک شویم و محیط کاری خوبی را ایجاد کنیم که همه در آن احساس آرامش داشته باشند.

ایشان شفافیت در کار اداری را مهم دانست و گفت خواسته های همکاران با شفافیت پاسخ خواهیم داد و به دنبال آنیم با ایجاد انگیزه کاری و پیش بینی پذیر کردن امور کاری ، اداره دادگستری را به سمت سادگی پیش ببریم.

دکتر توسلی زاده یادآور شد ورود هر شخصی به عنوان کارمند در دادگستری یقینا هزینه هایی در بر دارد تا یک فرد به نیرویی کارآمد تبدیل شود. بنابراین حذف افراد در درجه اول هزینه بر دستگاه تحمیل خواهد کرد و ما به دنبال جذب حداکثری هستیم و تلاش خواهیم کرد از خروج افراد با ایجاد مصونیت جلوگیری کنیم.

لازم به یادآوری است این جلسه با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین ایشان و نیز کارمندان آقا در مرکز استان به منظور بیان نقطه نظرات مدیریت دستگاه در خصوص ادامه روند کاری برگزار شد.

photo_2019-12-30_13-49-17

photo_2019-12-30_13-49-19

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان