//
کدخبر: ۲۳۲۱۲۸ //
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع قضات محاکم تجدید نظر:

کاهش قریب به هشت هزار فقره از موجودی پرونده ها در آبان ماه ۹۸

دکتر توسلی زاده در جمع قضات محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه از کاهش نزدیک به هشت هزار فقره از موجودی پرونده ها در آبان ماه ۹۸ خبر داد.

 کاهش قریب به هشت هزار فقره از موجودی پرونده ها در آبان ماه ۹۸
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درمراسمی که با حضور قضات محاکم تجدید نظر و به منظور تجلیل از خدمات سی ساله یکی از قضات این محاکم برگزار شد با اشاره به فضای خوب و آرامشی که بر دادگستری استان حاکم است یادآور شد با همکاری خوبی که بین قضات و کارکنان استان خصوصا در محاکم تجدید نظر وجود دارد توانسته ایم در آبان ماه حدود هشت هزار فقره از موجودی پرونده ها را کاهش دهیم که جای تقدیر دارد.

ایشان یادآور شد : کاهش ورودی پرونده ها با استفاده از پیشگیری های رشد مدار و سازشی کردن دعاوی ، کاهش جمعیت کیفری استان با استفاده از مجازات های جایگزین حبس و نیز استفاده بیش از پیش از سیستم سمپ از اولویت هایی است که باید مد نظر قضات قرار گیرد.

دکتر توسلی زاده تاکید کرد : همچنان که معتقد به استفاده از مجازات های جایگزین حبس هستیم بر آنیم در جرائم مهمه که امور اجتماعی را مختل می کند با شدت برخورد کنیم و مجازات به بهترین شکل انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به قضات تجدید نظر تاکید کرد بازدید از زندان را در برنامه های ماهانه خود بگنجانند و یادآور شد : در تمامی پرونده ها اگر امکان صلح و سازش وجود دارد حتما این مقوله را با جدیدت پیگیری کنند.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات ۳۰ ساله  محمد قهرمانی رئیس شعبه ۶ دادگاه تجدید نظر استان که به مقام بازنشستگی نائل شده بود تجلیل شد و لوح سپاس و هدایایی از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به ایشان اهدا شد.

photo_2019-12-19_11-29-53

photo_2019-12-19_11-29-55

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان