//
کدخبر: ۲۰۴۴۷۴ //

صدور ‌حکم قصاص عامل شهادت مأموران دریابانی میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در نتیجه رسیدگی ویژه به پرونده شهادت دو تن از مأموران دریابانی میناب در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ؛ پس از تکمیل روند دادرسی ، حکم قصاص عامل اصلی این جنایت صادر شد.

صدور ‌حکم قصاص عامل شهادت مأموران دریابانی میناب
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی اظهار داشت: در نتیجه رسیدگی ویژه به پرونده شهادت دو تن از مأموران دریابانی  شهرستان میناب در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ، متهم (ش-م) به عنوان عامل اصلی  این جنایت، به دو فقره قصاص با طناب دار در ملاء عام و  در شهرستان  محل وقوع جرم محکوم شده است.

وی عنوان کرد: نامبرده همچنین به اتهام تمرد نسبت به مأموران نیز به یک سال حبس تعزیری و به اتهام حمل غیرمجاز فشفشه  به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:  متهمین ردیف دوم و سوم این پرونده به اسامی اختصاری (الف – ق) و (م –س) به اتهام مشارکت در تمرد نسبت به مأمورین انتظامی به تحمل یکسال حبس تعزیری  و به اتهام حمل غیرمجاز  فشفشه به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خردادماه امسال دو تن از مأموران دریابانی شهرستان میناب به نام‌های حسن کریمی و سجاد افراسیابی در جریان درگیری با قاچاقچیان کالا و ارز در شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان