//
کدخبر: ۲۳۳۸۳۳ //
همزمان با دهه فجر امسال

مرکز خلاقیت در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز خلاقیت در این استان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

مرکز خلاقیت در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت حاتمی عصر امروز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه امسال باید در بحث سرمایه گذاری جدی باشیم، اظهار داشت: بر این اساس یکی از موضوعات مهم این است که ساختار سرمایه گذاری را در استان سامان دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: سال گذشته در راستای سرمایه‌گذاری یک همایش و امسال نیز تاکنون دو همایش سرمایه‌گذاری تخصصی را برگزار کردیم که یکی از آنها در حوزه مدیریت شهری بود.

حاتمی تصریح کرد: همین پروژه ضایعات بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است و ساخت، بهره برداری و نقدینگی آن جنب و جوش بالایی را به دنبال دارد که هم سبب نظم‌دهی و مدیریت شهری می‌شود و هم سرمایه گذاری را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: در استان در زمینه حمل و نقل و بحث مجتمع‌های خدمات رفاهی به شدت نیاز به سرمایه‌گذار داریم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: همچنین در حوزه کشاورزی، صنعت، زیرساخت‌های خدمات تجاری، نیرو و گردشگری که استعداد و پتانسیل بالایی داریم، نیاز مبرم به سرمایه‌گذار داریم.

حاتمی خاطر نشان کرد: البته در ۴ حوزه نیاز به برگزاری همایش تخصصی و تشکیل ساختار داریم که باید ساختار حمایت از سرمایه‌گذار در این دستگاه‌ها شکل گیرد، لذا استدعا دارم در ستاد اقتصاد مقاومتی تصویب شود که مدیران دستگاه‌های حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و معدن و زیرساختهای خدمات تجاری و گردشگری این همایش‌ها را برگزار کنند.

وی از راه‌اندازی مرکز خلاقیت در کرمانشاه همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این موضوع مهمی است که می‌تواند بر توسعه صنایع دستی بسیار تأثیر گذار باشد.

این مسئول اظهار داشت: سال گذشته از محل فنی و اعتباری ۳ مرکز فروش راه اندازی کردیم و امسال نیز ۳ مرکز دیگر در اسلام آباد، ماهیدشت و هرسین به این تعداد اضافه خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان