//
کدخبر: ۲۱۴۸۴۲ //

‍ بانک ها در ایجاد اشتغال و تامین اعتبار نقش مهمی دارند

جلسه هماهنگی بین بانک‌های استان به ریاست دکتر حاتمی معاون استاندار و با حضور روسای بانک‌های استان به میزبانی بانک توسعه تعاون برگزار گردید.

‍ بانک ها در ایجاد اشتغال و تامین اعتبار نقش مهمی دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر هدایت حاتمی معاون استاندار در این جلسه با اشاره به شرایط حساس کشور در عرصه های مختلف به ویژه شرایط اقتصادی، با تمجید از ایستادگی و اقتدار کشور در برابر قدرت‌های بزرگ، از بانک ها خواست که بیشترین همراهی را با سیاست‌های اقتصادی استان داشته باشند.

دکتر حاتمی در ادامه اظهار داشت:همه به همدلی و تلاش مضاعف برای آباد کردن استان و برون رفت از مشکلات نیاز داریم و در این راه باید بر اساس سه محور سیاست گذاری عالمانه، تامین مالی هوشمندانه و تحرک جسورانه در بخش خصوصی حرکت کنیم.

وی افزود: باید تحرکی را در اقتصاد استان به وجود بیاوریم که منجر به تحول شود و در این راه بانک ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند ضمن اینکه توانمندی و میزان نفوذ استاندار محترم در سطح ملی نیز، هموار کننده بسیاری از برنامه ها و سیاست گذاری هاست که باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را ببریم.

معاون اقتصادی استاندار، کاهش تورم و بهبود فضای کسب و کار در استان را نتیجه همدلی و همراهی تمامی عوامل تاثیرگذار بر اقتصاد استان دانست و بیان داشت: تیم اقتصادی خوب و هدف محوری در استان شکل گرفته که بانکها نیز به جهت تاثیر بسیار قابل توجهی که در حوزه اشتغال و تامین اعتبار دارند از نقاط قوت این تیم هستند و انتظار می رود که با درک صحیح از سیاست گذاری های استان، نقش خود را در راه تحول و توسعه استان کرمانشاه به خوبی ایفا کنند.

دکتر حاتمی در پایان ، حمایت از احیای واحدهای راکد را یکی از سیاست های اقتصادی استان دانست و گفت: حفظ واحدهای در حال تولید و حمایت از واحدهای تولیدی راکد در دستور کار  مدیریت استان قرار دارد و همکاری و حمایت بانک ها در این راه بسیار با اهمیت است اما ما تنها به واحدهایی که قابلیت احیا دارند کمک خواهیم کرد و وقت و انرژی خود و بانک ها را صرف افراد و واحدهایی که قابلیت احیا شدن ندارند نخواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان