//
کدخبر: ۲۳۳۵۱۸ //
در بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری استان کرمانشاه؛

تجلیل از ۵۳ پژوهشگر و ۹ نفر فناوران برتر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری استان کرمانشاه وآیین تجلیل از پژوهشگران و فن آوران برتر امروز در دانشگاه رازی برگزار شد.


تجلیل از ۵۳ پژوهشگر و ۹ نفر فناوران برتر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری وآیین تجلیل از پژوهشگران و فن آوران برتر که امروز (پنجم دی ماه ) در دانشگاه رازی برگزار شد اظهار داشت: فعالیت دانشگاه های رازی و علوم پزشکی استان در بحث پژوهش قابل تقدیر است و در دانشگاهها و مراکز علمی استان  اقدامات  قابل توجهی دراین خصوص در حال انجام است.

وی  افزود : یکی از مواردی که باید پژوهشگران به آن توجه ویژه داشته باشند، پرداختن به پژوهشهای کاربردی است چرا که این مهم نیاز جامعه امروز است.

دکتر کریمی گفت : با توجه به شرایط کنونی برای دست یابی به پیشرفت در تمام زمینه ها باید به سمت استفاده از تحقیقات و پژوهش ها حرکت کنیم.

photo_2019-12-26_22-15-41

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: امروزه تمامی پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی رهاورد تحقیق و پژوهش است و هرچقدر به این فعالیت های علمی و تحقیقاتی در جامعه بها داده شود پیشرفت های بیشتری درکشور  حاصل خواهد شد.

 این مسئول افزود: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در استان با سالهای گذشته بسیار متفاوت بود و به خوبی برگزار شد و تغییرات قابل توجهی را در این  نمایشگاه شاهد بودیم.

 گفتنی است در این جشنواره از ۵۳ نفر از پژوهشگران و ۹ نفر از فناوران برتر دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های اجرایی و مراکز رشد تقدیر شد همچنین تجلیل از شش پایان نامه قابل تجاری سازی ارائه شده در نمایشگاه نیز از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان