//
کدخبر: ۲۳۲۷۳۵ //

شرط شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه است

رئیس ثبت احوال گلپایگان گفت: در 8 ماهه نخست امسال 346 مورد ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

شرط شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه است
به گزارش فرتاک نیوز،

 ناصرعلی شاهرضایی ظهر امروز در کارگروه ثبت وقایع حیاتی، اظهارداشت: در شهرستان گلپایگان جمعیت بالای 15 سال سن 74 هزار و 13 نفر هستند که 68 هزار و 752 نفر آن‌ها مراحل تکمیل دریافت کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد 93 درصد جمعیت هدف مراجعه داشتند؛ گلپایگان در سطح استان اصفهان در زمینه صدور کارت ملی هوشمند در رتبه دهم قرار دارد.

رئیس ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال دو هزار و 773 جلد شناسنامه تعویض شده و همچنین در همین فاصله 237 جلد شناسنامه المثنی که ناشی از فقدان اول و دوم بوده صادر شده است، بیان داشت: امسال در شهرستان گلپایگان چهار درصد آمار طلاق نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال 709 واقعه ولادت به ثبت رسیده است در حالی که سال گذشته در همین فاصله زمانی 837 مورد آمار ولادت به ثبت رسیده است که امسال کاهش 18 درصدی ولادت در گلپایگان را نشان می‌دهد.

شاهرضایی گفت: در هشت ماهه نخست امسال 443 مورد واقعه فوت در شهرستان به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

رئیس ثبت احوال گلپایگان با انتقاد از عدم همکاری خانه‌های بهداشت روستایی در اعلام آمار فوت به ثبت احوال، گفت: در 8 ماهه نخست امسال 346 مورد ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

شرط شرکت در انتخابات  به همراه داشتن شناسنامه است

در ادامه سیدحمیدرضا افتخاری با اشاره به اینکه ثبت احوال گلپایگان از لحاظ صدور کارت ملی هوشمند عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: در ثبت و احوال گلپایگان رسوب کارت ملی  وجود نداشت.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری گلپایگان گفت: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و شرط  نخست شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه است که می‌تواند هویتی افراد را مشخص و از تخلفات انتخاباتی جلوگیری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان