//
کدخبر: ۲۰۴۹۲۶ //

پرداخت تسهیلات ازدواج در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان باید در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد، گفت: همچنین می‌توان از ظرفیت خیرین برای امر ازدواج نیز بهره‌مند شد.

پرداخت تسهیلات ازدواج در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

اقبال عباسی عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه یکسری از مسائل باید قبل از ازدواج مورد تأکید زوجین قرار بگیرد، گفت: گاهی عدم توجه به این مسائل باعث بروز اختلاف در بین زوجین در سال‌های ابتدایی ازدواج می‌شود و ممکن است ازدواج منجر به طلاق شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری آموزش‌های قبل از ازدواج را برای زوجین ضروری عنوان کرد و افزود: بحث تفاوت‌های فردی و فرهنگی می‌تواند در آینده بر روی زندگی زوجین تأثیر منفی داشته باشد، همچنین زوجین قبل از ازدواج باید از یکدیگر شناخت کامل و دقیق در همه موضوعات داشته باشند.

وی در خصوص آمار ارائه شده در رابطه با ازدواج و طلاق توسط دستگاه‌های متولی، تأکید کرد: باید تحلیل مناسبی بر روی این آمار صورت بگیرد  تا بتوان در آینده دلایل اصلی کاهش ازدواج و افزایش طلاق در بین زوجین را پیدا کرد، سپس برای حل مشکل برنامه‌ریزی کرد.

عباسی در ادامه با اشاره به نقش دستگاه‌های متولی در امر آسان‌سازی امر ازدواج و کاهش واقعه طلاق در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی می‌توانند با وضع قوانینی مانند اجباری کردن آموزش‌های قبل از ازدواج، گامی مؤثر در کاهش طلاق بردارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین می‌توان با تخصیص اعتبار به‌منظور تقویت زیرساخت‌ها و سخت‌افزارهای مورد نیاز در امر اجتماعی کردن آموزش‌های قبل از ازدواج و حین طلاق گام‌های مؤثری برداشت.

وی بیان کرد: نباید از مطرح کردن برخی از موضوعات مؤثر در اختلافات بین زوجین به بهانه قبح‌شکنی جلوگیری کرد، زوجین باید از این موضوعات قبل از ازدواج اطلاع کافی داشته باشند تا بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند.

عباسی با تأکید بر اینکه پردخت تسهیلات ازدواج به جوانان باید در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد، اظهار کرد: همچنین می‌توان از ظرفیت خیرین برای امر ازدواج نیز بهره‌مند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان