//
کدخبر: ۲۳۲۰۴۴ //

از قانون مداری تا پرهیز از وعده های غیر منطقی/ الزامات ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی

ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان کرمانشاه با حضور داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

از قانون مداری تا پرهیز از وعده های غیر منطقی/ الزامات ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان کرمانشاه با حضور پرویز توسلی زاده  رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، دکتر بهمن مرادیفر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری،حجۃ الاسلام مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه، فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه و با حضور داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن  شهید قدوسی دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار گردید.

در این نشست بر قانون مدار بودن داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکید شد و از آنهایی که صلاحیتشان تایید نشده خواسته شد، ضمن احترام به قانون از فرافکنی و جو سازی علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی بپرهیزند. همچنین به آن دسته از داوطلبانی که صلاحیتشان تایید و به انتخابات راه یافته اند گفته شد؛ از راه انداختن کارناوال در سطح شهر، تبلیغات زود هنگام، بیان مطالب و انجام کارهایی بر خلاف مصالح ملی و نیز دادن وعده های غیر منطقی خودداری نمایند. درضمن هر کاندیدا در هر منطقه شهرداری فقط می تواند یک ستاد انتخاباتی داشته باشد. .

   دکترمرادیفر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در حاشیه این نشست و در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز کرمانشاه اظهار امیدواری کرد که انتخابات در فضایی لطیف و به دور از هر گونه تخریب برگزار شود. وی گفت، احراز نشدن صلاحیت برخی افراد به معنای ناصالح بودن آنها نیست. وی خطاب به کاندیداها گفت، ان شاالله این عزیزان سعی کنند، خود، بستگان و هوادارانشان قوانین را رعایت کنند.  دکتر بهمن مرادیفر  به اختصاص 43 شعبه رسیدگی به شکایات انتخاباتی در دادگستری های استان اشاره کرد و افزود، در مواردی هم که جرم جنبه عمومی دارد، بنا بر گزارش پلیس فتا و دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی،توسط دستگاه قضایی استان با قاطعیت رسیدگی خواهد شد.در ادامه دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود که  ملاک قانون و قانون مداری میباشد و از ملت غیورکرمانشاه خواست که  با حضور پر شور و دشمن شکن در انتخابات، بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی و آنها را بهت زده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان