//
کدخبر: ۱۶۰۰۳۱ //

پایان ۷ سال خصومت قبیله‌ای در یکی از روستاهای کرمانشاه با بخشش ۴ قاتل

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: چهار نفر که هفت سال پیش در پی نزاعی قبیله ای در یکی از روستاهای توابع کرمانشاه چهار نفر را به قتل رسانده بودند، باتلاش های ستاد تالیف قلوب استان از چوبه دار رهایی یافتند.

پایان 7 سال خصومت قبیله‌ای در یکی از روستاهای کرمانشاه با بخشش 4 قاتل
به گزارش فرتاک نیوز،

جبار تجری اظهار کرد: سال 1390 در پی اختلاف خانوادگی و قومی بین اهالی یکی از روستاهای توابع کرمانشاه، نزاعی به علت عدم سازش و توافق بَر سر زمین های کشاورزی بین آنها رخ می دهد که منجربه قتل چهار نفر از اهالی روستا که دارای نسبت فامیلی هستند، می‌شود.

وی افزود: پس از حضور نیروهای پلیس در محل و انجام تحقیقات لازم، چهار قاتل دستگیر و پرونده ای در این رابطه شکل گرفت.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از سیرمراحل قانونی پرونده، حکم قصاص قاتلین صادر و تایید شد و استیضان حکم از دیوان عالی جهت اعدام صادر و ابلاغ گردید.

وی افزود: سال گذشته به درخواست خانواده های قاتلین و رئیس کل دادگستری استان این پرونده به ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف کرمانشاه ارجاع داده شد و پس از ورود پرونده به این شورا تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد تالیف قلوب جهت صلح میان خانواده های درگیر در مخاصمه آغاز شد و خوشبختانه سرانجام  این تلاش ها به ثمر رسید و خانواده های مقتولین با حضور در یکی از دفترخانه های کرمانشاه اقدام به گذشت از قاتلین کردند.

تجری اضافه کرد: از آنجایی که پس از نزاع سال 90 رعب و وحشت در این روستا حاکم شده بود و بسیاری از اهالی روستا مجبور به  ترک محل زندگی خود شده بودند، این سازش آرامش را به منطقه بازگردانده و زمینه بازگشت خانواده های مهاجر را فراهم کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان