//
کدخبر: ۲۳۱۵۰۱ //
در راستای اجرای طرح شهید رهنمون انجام شد؛

اهدا ۶۰ عینک رایگان به دانش آموزان محله حکمت آباد

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اهدا ۶۰ عینک رایگان به دانش آموزان محله حکمت آباد در راستای طرح شهید رهنمون خبر داد.

اهدا ۶۰ عینک رایگان به دانش آموزان محله حکمت آباد
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد بهرامیان مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون که از بهمن ماه سال ۹۶ توسط جامعه پزشکی اجرا شده است ۱۵ منطقه در استان کرمانشاه  شناسایی شد که ۸ محله در شهر کرمانشاه و ۷ منطقه در شهرستانهای کم برخوردار تحت پوشش این طرح قرار گرفت.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۶_۱۲-۲۰-۱۴

وی افزود: در شهر کرمانشاه در ۸ محله و گاهی ۱۰ محله به صورت متغیر شامل ؛ آبادانی و مسکن، دولت آباد، حکمت آباد، باغ ابریشم، آناهیتا ، صادقیه، آقاجان، ملاحسینی، سجادیه و ده پهن به صورت ماهیانه چهارشنبه اول هر ماه تیم پزشکی شامل تیم عمومی، روانشناس، و کارشناس بهداشت محیط و پرستار به مناطق کم برخوردار اعزام می‌شوند.

بهرامیان تصریح کرد : به فراخور منطقه و با تشخیص پزشک عمومی، در مواردی کارشناس مامایی، کارشناس تغذیه و پزشکان دیگر هم در این مناطق خدمت رسانی می کنند.

 مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: داروهای این بیماران به صورت رایگان در دفترچه بیمه آنها نوشته می‌شود و برای دریافت داروی رایگان به داروخانه های طرف قرارداد ارجاع می گردند.

این مسئول خاطر نشان کرد:  تاکنون بیش از۱۳۰ قلم دارو توسط پزشکان در این مناطق تجویز شده است.

بهرامیان گفت: امروز (۲۵ آذر ماه ۹۸) در راستای طرح شهید رهنمون در محله حکمت آباد کرمانشاه تیمی شامل روان پزشک، روان شناس، و پزشک عمومی به این منطقه اعزام شدند.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۶_۱۲-۲۰-۳۲

وی تاکید کرد: در بررسی های قبلی صورت گرفته در دبستان دخترانه رشد و دبیرستان دخترانه کرامت و مدرسه پیش حرفه‌ای (استثنایی) این محله ۶۰ نفر با مشکل عیوب انکساری توسط کارشناس بهداشت مدارس شناسایی شد و امروز  توسط یک فرد خیر که تاکید دارد نامی از وی برده نشود ۶۰عینک با میانگین قیمت  ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان به دانش آموزان این محله اهدا شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان