//
کدخبر: ۲۳۰۱۱۳ //
‍ ‍ مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تأکید کرد:

رانندگان سرویس مدارس دانش آموزان را درب منازل و مدارس آنان پیاده و سوار کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه تأکید کرد: خودروهای سرویس مدارس باید دانش آموزان را به ویژه دانش آموزان دوره اول ابتدایی و دختران دانش آموز کلیه مقاطع تحصیلی را درب منازل و مقابل محل سکونت آنان پیاده و سوار کنند.

رانندگان سرویس مدارس دانش آموزان را درب منازل و مدارس آنان پیاده و سوار کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در صورتی که رانندگان این خودروها دانش آموزان و دختران دانش آموز را در سوی دیگر خیابان منازل و مدارس آنها پیاده کنند تخلف محسوب می شود.

وی ادامه داد: خودروهای فعال در حوزه حمل ونقل دانش آموزی  که تحت مدیریت شرکت به عنوان سرویس مدرسه فعالیت دارند مجاز به جا به جایی بیش از ظرفیت مندرج در کارت خودرو نبوده و جا به جایی افراد بیش از ظرفیت خودرو تخلف است.

 سلیمانی تصریح کرد: در صورت مشاهده جابه جایی دانش آموزان بیش از ظرفیت خودروی سرویس مدارس، توسط پلیس و عومل بازرسی این سازمان با رانندگان متخلف و شرکت های معرف آنان برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی رانندگان سرویس مدارس باید در طرح سامانه سپند که از طریق وزارت کشور به آنان ابلاغ شده است، ثبت نام کرده و از این طریق عملکرد تمامی رانندگان رصد می شود.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای ایجاد وحدت رویه ارایه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان و ایجاد آسودگی خاطر والدین، و متمایز نمودن ناوگان حمل و نقل و خدمات نرم افزاری مبتنی بر تلفن همراه برای رصد و پایش سفر دانش آموزی ایجاد شده است

سلیمانی تأکید کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و ابلاغیه وزیر کشور تمامی خودروهای فعال در زمینه حمل و نقل دانش آموزی مکلف به استفاده از علایم ممیزه، به ویژه نصب برچسب شناسایی اخذ شده از سامانه سپند بوده و در غیر این صورت توسط عوامل پلیس راهور اعمال قانون و مشمول جریمه می شوند.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه از والدین دانش آموزان خواست تا در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوبتر به دانش آموزان ،با شماره تلفن گویای  سه رقمی 133-سامانه پیامکی 30001815 و یا شماره 38246565  تماس گرفته و این موارد را به  اطلاع مسئولین این سازمان برسانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۱۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان