//
کدخبر: ۱۸۶۹۸۰ //

۱۲ مصدوم در پی حادثه برای ۲ سرویس مدرسه

۱۲ دانش‌آموز در پی وقوع دو حادثه رانندگی جداگانه مصدوم شدند.

۱۲ مصدوم در پی حادثه برای ۲ سرویس مدرسه
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره حادثه واگونی سرویس مدرسه دانش آموزان اظهار کرد: ساعت ۷ صبح یکشنبه در جزیره کیش یک دستگاه مینی‌بوس در حال حرکت به دلایلی واژگون شد.

وی با بیان اینکه این مینی‌بوس سرویس مدرسه و حامل تعدادی دانش‌آموز بود افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور و اعلام این حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به سرعت عملیات پیش‌بیمارستانی را آغاز کردند.

خالدی افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم توسط تکنسین‌های اورژانس مشخص شد راننده مینی‌بوس و ۸دانش‌آموزدچار مصدومیت‌هایی شدند که پس از انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه نیز با اشاره به حادثه دیگری که طی آن چهار دانش‌آموز مصدوم شدند گفت: حوالی ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه امروز حادثه تصادفی بین دو دستگاه پراید و سمند در شهر بابک کرمان اتفاق افتاد.

خالدی با بیان اینکه خودرو پراید چهار سرنشین دانش‌آموز داشت ادامه داد: پس از وقوع این حادثه افراد حاضر در محل با سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور تماس گرفتند و نیروهای امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حادثه حاضر شدند.

به گفته وی، پس از بررسی‌های اولیه توسط تکنسین‌ها مشخص شد که هر چهار دانش‌آموز که سرنشین خودرو پراید بودند طی این حادثه مصدوم و برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان