//
کدخبر: ۲۲۹۳۵۷ //
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه:

نام نیکی که هوانیروز دارد میراث شما پیشکسوتان است

مراسم‌تجلیل‌از بازنشستگان ‌‌‌‌‌هوانیروزکرمانشاه به مناسبت (۱۵آذرماه) شهادت شهید کشوری و روز هوانیروز با حضور سرتیپ دوم خلبان علی عفیف جانشین فرمانده هوانیروز آجا ، امیر آزادی فرد فرمانده هوانیروز کرمانشاه، امیر آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش، دکتر شهرستانی نماینده دفتر ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و مسئولین و پیشکسوتان در ‌‌تالار پذیرایی‌ پرواز‌ برگزار شد.


نام نیکی که هوانیروز دارد میراث شما پیشکسوتان است
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این مراسم امیر حشمت الله آزادی فرد فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اظهار داشت: ۱۵ آذرماه به پاس رشادت های شما پیشکوستان در هشت سال دفاع مقدس و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هوانیروز و سالروز شهادت شهید احمد کشوری به نام روز هوانیروز نامگذاری شده است.

photo_2019-12-05_20-53-49

فرمانده هوانیروز کرمانشاه افزود: اگر ما امروز سرمان را بالا می گیریم و به نام هوانیروز بر خود می بالیم و در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده ایم مرهون ایثار و از خودگذشتگی شما پیشکسوتان است که مویی در این راه سپید کرده اید.

آزادی فرد تصریح کرد: ما کارکنان هوانیروز می دانیم که پیشکسوتان وشهدا در دوران آغازین جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس چه سختی هایی را به جان خریدید و با توجه به نوپا بودن هوانیروز و تحریم ها و خروج مستشاران نظامی از کشور در آن روزها چگونه نام هوانیروز را ماندگار کردند و امروز نام نیکی که هوانیروز دارد میراث شما پیشکسوتان است.

 

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: از خدمت در یگان هوانیروز به خود می بالیم و خدا را شاکریم که در هوانیروز خدمت می کنیم و هرچه داریم از وجود شما پیشکسوتان است و از شما یاد گرفتیم چگونه پرواز کنیم و چگونه تعمیرات انجام دهیم.

امیر آزادی فرد بیان داشت:  زلزله سال ۹۶  هرگز از یاد مردم شریف کرمانشاه نخواهد رفت، فرزندان غیور شما در هوانیروز توانستند در طول یک روز ۱۲۰۰مصدوم را جابجا کنند و در این زمینه مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار گرفتند و در سیل سال جاری هم در استان های کرمانشاه ایلام و لرستان هوانیروز با ۲۰۰ساعت پرواز حدود ۳هزار مصدوم و افراد گرفتار شده در سیل را جابجا کرد.

وی افزود: هوانیروز و خصوصا پایگاه یکم رزمی کرمانشاه در مبارزه با گروهک داعش هم خوش درخشید و این برگ زرینی بود که بر صفحات خدمات هوانیروز نقش بست.   

امیر آزادی فرد خاطر نشان کرد: هم اکنون هوانیروز در ۱۷ استان با ۲۰بالگرد در اورژانس هوایی در مناطق صعب العبور یاری گر مردم است و به خود می بالیم نام نیک هوانیروز که به جا مانده ازخدمت شما پیشکسوتان است را توانستیم حفظ کنیم و امیدواریم نام هوانیروز همواره بدرخشد و در کنار هم در اعتلای آن بکوشیم.

شایان ذکر است در این مراسم از ۳۵۰نفر از بازنشستگان هوانیروز تجلیل گردید

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان