//
کدخبر: ۲۲۸۵۳۳ //

۲۱ داوطلب در ۹ حوزه انتخابیه مازندران نام نویسی کردند

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به آغازین روز ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ۲۱ داوطلب در ۹ حوزه انتخابیه مازندران نام نویسی کردند

 ۲۱ داوطلب در ۹ حوزه انتخابیه مازندران نام نویسی کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین حسن نژاد عصر امروز در نخستین نشست خبری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندارن در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: مجلس عصاره فضائل ملت و مرجع قانون گذاری در کشور نقش مهم و اثرگذار در هدایت امور جامعه دارد که با توجه به جایگاه این نهاد می تواند مهم‌ترین مسئول یعنی ریاست جمهور را استیضاح کنند و به مردم نیز باید پاسخگو باشند.

وی افزود: انتخابات فرصتی است تا افرادی که توانایی و ظرفیت کافی جهت خدمت‌گذاری دارند نسبت به تبیین برنامه‌های سیاسی اقدام کنند و کاندیداها در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نظر مردم اقدام کنند و افراد منتخب نیز نسبت به اعتماد مردم مسئول هستند.

وی باگرامی‌داشت روز مجلس  تصریح کرد: باید با ایجادانتخابات سالم، مسئولانه، رقابتی، بی طرفانه زمینه ای را فراهم کنیم تا حقوق انتخاب کنندگان وانتخاب شوندگان دراین فرآیند تضمین شود.

حسن نژاد گفت: اگر اصل انتخابات برمحور قانون مداری، همراه با امنیت و مبتنی بر قانون  باشد و افراد از حق طبیعی و قانون استفاده کنند رضایتمندی اجتماعی  نیزایجاد می‌شود  که قطعا آثار و برکات مثبت ایجاد و شاهد افزایش ضریب همبستگی در کشور و افزایش نشاط اجتماعی خواهیم بود.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند در انتخاب و گزینش آگاهانه نقش مهمی را ایفا  کنند که با ایجاد این آگاهی زمینه افزایش مشارکت  عمومی را نیز افزایش می دهند.

حسن نژاد گفت: از امروز ثبت نام داوطلبان در 9حوزه انتخابیه آغاز شد.در ستاد انتخابات رئیس، دبیر و  شش کمیته که مدیران روسای  این کمیته کمک، پشتیانی طرح ریزی می‌کنند تا انتخابات بهتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: هیئت اجرایی بر اجرای انتخابات و مسئولیت حسن جریان انتخابات را بر عهده دارد. کمیته فناوری، تامین و پشتیبانی بخش‌ های نرم افزاری و سخت افزاری و کمیته اطلاع رسانی نیز تبین مقررات انتخابات را برعهده دارند. زیرساخت‌های مناسب در شعب اصلی و فرعی فراهم شد  و تمام فرآیندانتخابات و اخذ رای منهای شمارش آرا مابقی الکترونیکی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان