//
کدخبر: ۲۲۷۴۹۴ //

افتتاح نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال

نماینده مردم نوشهر و چالوس از افتتاح نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال

 قاسم احمدی‌لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت که در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در نوشهر با اشاره به اینکه دانشجویان در شرایط اقتصادی کنونی به سختی شهریه خود را می‌پردازند، اظهار کرد: دانشگاه‌های مازندران باید بیشتر مورد توجه وزارت علوم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه روزی که نماینده مجلس شدم یک دانشجوی دولتی در منطقه نداشتیم، افزود: امروز به لطف خداوند دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری غرب مازندران راه‌اندازی شد و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در این منطقه سال سوم و پیام نور نیز چندین سال فعالیت خود را سپری می‌کنند که به زودی عملیات احداث ساختمان این دانشگاه با دستور وزیر علوم اجرایی خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان که صرفاً به یک مرکز ضمن خدمت تبدیل شده بود ولی اکنون دارای تجهیزات بسیار خوبی شده است و کارهای بزرگ‌تری نیز در آنجا اتفاق خواهد افتاد و بنابراین همه این موضوعات نشان از آن دارد که شهرهای نوشهر، و چالوس و کلاردشت را نباید فقط به نام گردشگری بشناسیم بلکه شهرهای دانشگاهی هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر دارای منشأ اثر معنوی و مادی است، تصریح کرد: هر چند سال یک‌بار حضور مقام معظم رهبری در این دانشگاه، دارای برکات فراوانی برای منطقه است.

احمدی‌لاشکی ادامه داد: مدتی قبل استادیوم ورزشی نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد که اعتبارات آن از محل سفر مقام معظم رهبری بود و انشاالله تا چند ماه دیگر استادیوم ورزشی چالوس نیز افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق وعده استاندار مازندران، نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در ایام دهه فجر امسال رسماً افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید و این کارهای بزرگی است که انجام می‌شود و همه از برکات سفر رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو طرح به مجلس آمد اما دو فوریتی آن رأی نیاورد ولی یک فوریتی آن رأی آورد که چگونه با مابه‌التفاوت قیمت بنزین برای کمک به مردم برخورد شود و یقیناً مجلس این کار را خواهد کرد.

وی درباره آخرین وضعیت بحث احداث و ایجاد دانشکده پیراپزشکی غرب مازندران، گفت: مصوبه شورای گسترش وزارت بهداشت در این زمینه اخذ شد و به‌زودی در یکی از شهرستان‌های نوشهر یا چالوس احداث خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان