//
کدخبر: ۲۲۶۲۴۳ //

فرمانده کل سپاه: قدرت ۴۰ ساله‌ی ما به برکت قرآن است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما تجربه‌ی ۴۰ ساله داریم که وقتی آیات آسمانی قرآن را روی زمین خواندیم به هر آنچه خواسته‌ایم رسیده‌ایم و دشمن را شکست داده‌ایم.

فرمانده کل سپاه: قدرت ۴۰ ساله‌ی ما به برکت قرآن است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین سلامی امشب در آیین اختتامیه نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های سپاه پاسداران که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد:خانواده‌های سپاه امتداد سپاه در جامعه‌اند و آن‌ها در میان جامعه همانند ستارگان آسمان عفاف،حجاب و پاکی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به خانواده‌های پاسداران افزود: این بنده حقیر هرجای خطرناکی که رفتم همسران و پدران شمارا آنجا دیدم.

وی ادامه داد: آن‌ها را در کشتی سپاه و در کمین دشمنان خدا در خلیج‌فارس دیدم، روی صخره‌های بلند و استوار شمال غرب کشور آن‌ها را توانا، قادر، نجیب و مطیع ولایت دیدم. همه‌ی این مردان از من فقط یک تقاضا داشتند و آن‌هم ملاقات با رهبرشان بود.

سردار سلامی با اشاره به آثار دفاع درخشان پاسداران در ماه‌های اخیر ادامه داد:روحیه جهاد و شهادت را در همه‌ی این مردان آهنین اراده، دیده‌ام.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر شما بانوان در خانه رنج دوری پاسداران را تحمل نکنید و نقش پدری را در کنار مادری ایفا نکنید ما یک‌قدم هم نمی‌توانیم برداریم. نقش شما در خانه دقیقاً مثل نقش همسرتان در سپاه است.

وی با اشاره به پیمودن راه سعادت با قرآن که یک حقیقت متعالی است اظهار کرد: ما تجربه‌ی ۴۰ ساله داریم که وقتی آیات آسمانی قرآن را روی زمین خواندیم به هر آنچه خواسته‌ایم رسیده‌ایم و دشمن را شکست داده‌ایم.

سردار سلامی تشریح کرد: وقتی ما در مقابل دشمن به‌ظاهر مهیب و بزرگ مثل آمریکا و شرکای او قرار می‌گیریم به گفته‌ی رهبر انقلاب دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم اما وقتی از زاویه آیه شریفه که می‌فرماید: «اگر دین خدا را یاری کنیم خدا ما را یاری می‌کند» می‌اندیشیم، آرام می‌گیریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه به‌خصوص یک تصویر قرآنی دارد به گفته‌ی رهبر انقلاب با اشاره به آیه‌ای از قرآن سپاه همچون مسجدی است که بنای اول آن تقوا است و در آن مردانی هستند که پاکیزه‌اند و حلال و حرام خدا را می‌شناسند.

وی تأکید کرد: خانواده‌های پاسداران از ما بهتر متفکرتر و صبورتر هستند.

سردار سلامی خطاب به خانواده‌های پاسداران گفت: منزل رحمت الهی خانه‌های شما بوده و خانه‌های شما باب جهاد است و همسران شما از این خانه‌ها به جهاد می‌روند.

وی بابیان حدیثی از امیرالمؤمنین عنوان کرد: کسی اگر میدان جهاد و لباس جهاد را ترک کند خداوند لباس ذلت را بر آنان می‌پوشاند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن تبیین کرد: چرا برای گشایش رزق به سراغ دشمنان خدا برویم؟ما باید به سراغ خود خدا برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان