//
کدخبر: ۲۲۵۰۱۳ //

اهتمام رهبر معظم انقلاب بر مسئله وحدت جامعه اسلامی قابل تقدیر است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: اهتمام و تاکید رهبر معظم انقلاب در مسئله وحدت میان جامعه اسلامی و دوری لز اهانت به صحابه رسول اکرم قابل تقدیر است و بایستی از ایشان تشکر ویژه کرد.

اهتمام رهبر معظم انقلاب بر مسئله وحدت جامعه اسلامی قابل تقدیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

شیخ عبدالباعث قتالی در آیین مولودی خوانی ویژه ولادت پیامبر اسلام اظهار داشت: مراسمی که امروز در مسجد جامع اهل سنت در حال برگزاری است قدمتی در حدود صد سال دارد.

وی با اشاره و تقدیر از حضور مقامات استانی در این مراسم افزود: تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ پیامبر نشانه تقوای دلها است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: از نماینده ولی فقیه به دلیل حضور در این مراسم و توجه ویژه وی به انسجام علما و طلاب اهل سنت و شیعه تشکر می کنم.

وی ابراز داشت: فضای کنونی در استان و کشور بهترین فضای ممکن تاریخ در جهت وحدت است که در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

شیخ عبدالباعث قتالی افزود: فاکتورهای تفرقه افکن نباید میان شیعه و سنی وجود داشته باشد و این انسجام و وحدت در استان باقی بماند.

وی گفت: فلسفه وجودی هفته وحدت تداوم حکومت اسلامی است و با توجه به اشتراکات فراوان میان مسلمانان بایستی بر این اصول تکیه کرد و از پرداختن به تفاوت های مذهبی اجتناب کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان