//
کدخبر: ۱۹۶۰۸۸ //

امام جمعه قزوین: تنها مطالبه مردم از دستگاه قضا برقراری عدالت در جامعه است

امام جمعه قزوین گفت: امروز خبرهای ضد و نقیضی از روند رسیدگی به پرونده های مشکوک شنیده می شود اما مردم از دستگاه قضا عدالت را مطالبه میکنند و مطمئنیم این عدالت اجرایی می شود.

امام جمعه قزوین: تنها مطالبه مردم از دستگاه قضا برقراری عدالت در جامعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله عابدینی ظهر امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به پیچیدگی های برخی از پرونده های قضایی گفت: یکی از اصلی ترین روش های دشمن از ابتدا تاکنون ایجاد تفرقه بین مردم بوده است، گاه این تفرقه بین گروه های مختلف مردم و گاه بین مردم و مسئولین ایجاد شده و امروز هم با شبهه افکنی در خصوص روند رسیدگی به برخی از پرونده ها به دنبال تحقق این هدف خود است.

وی گفت: عدالت علی(ع) عدالت شایسته جامعه اسلامی است و همین عدالت مولای متقیان سبب شده تا سال هاست اسم علی (ع) را به عدالت بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: البته بسیاری از ما به ظاهر خواهان عدالت هستیم و زمانی که این عدالت قرار باشد ضرری به ما برساند حاضریم آن را نادیده بگیریم اما شیوه امام علی(ع) این نبود.

عابدینی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب هم در این خصوص بسیار هوشمندانه وارد شدند و به دستگاه قضائ تذکر دادند تا بدون هیچ شبهه و حرفی در پی ایجاد عدالت در کشور باشد.

عدالت علی وار مطالبه مردم از دستگاه قضائی است

وی افزود: مردم باید دستگاه قضا را پناهگاه خود بدانند و انتظار تحقق عدالت از آن داشته باشند اما گاهی برخی از پرونده ها پیچیدگی ها و لایه های پنهانی دارد که نمیتوان در همان مرحله نخست انتظار تصمیم گیری و اجرای عدالت داشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: عدالت مورد انتظار امروز جامعه از قوه قضائیه عدالت علی(ع) است عدالتی که ثمره آن آرامش و تعالی در جامعه خواهد بود.

آمریکا هنوز توانمندی های ایران را نشناخته است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به شکار پهباد آمریکایی به دست متخصصی سپاه اشاره کرد و گفت: آمریکا هنوز ایران و قدرت نظامی و تکنولوژی ایران را به خوبی نشناخته است.

عابدینی افزود: شکار پهباد آمریکایی بیانگر قدرت و اقتدار نظامی در کشور است وامروز این مسئله به دنیا ثابت شده است.

وی تصریح کرد: گویا استکبار هنوز به قدرت نظامی و توانمندی متخصصین ایرانی ایمان نیاورده است و فکر میکند میتواند دوباره ماجرای به توپ بستن مجلس را ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: امروز دیگر ایران، کشوری خودباخته نیست که در مقابل به توپ بستن مجلس ساکت بایستد و متخصصین نظامی ما امروز برای مقابله با تروریست ها از موشک نقطه زن بهره گیری کرده اند و این اقتدار نظامی ایران را به دنیا می رساند.

اقتدار ایران در دیدار رهبر با نخست وزیر ژاپن به دنیا نشان داده شد

عابدینی افزود: همین اقدار ایران در کمتر از چند روز قبل در دیدار رهبر و نخست وزیر ژاپن به خوبی مشاهده شد و دنیا به این بزرگی اعتراف کرد.

وی افزود: رسانه های دنیا دیدار رهبر معظم انقلاب و نخست وزیر ژاپن را دیدند و به قدرت و اقتدار ایران پی بردند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: همین دیدار سبب شد تا کارشناسان ژاپنی از اقتدار و غرور ایران صحبت کنند و کشور خود را فاقد این اقتدار بدانند.

امام جمعه قزوین گفت: هنوز زمان زیادی باقی مانده تا دنیا بتواند ایرانی و ایران و رهبر بزرگ ما را بشناسد همانطور که امروز پوتین میگوید دیدار با رهبر ما برایش عجیب و فوق العاده بوده و احساس کرده ایشان بهتر از خود پوتین روسیه را میشناسد.

عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به برجام اشاره کرد و افزود: این که امروز عده ای غصه از دست دادن برجام را داشته باشند عجیب است چرا که به به نظر ما برجام از ابتدا موجودی ناقص و بدون روح بود.

وی عنوان کرد: عدم اعتماد به غربی ها مهم ترین درستی بود که از برجام گرفتیم و میتوانیم بگوییم سالها وقت ملت برای یک موجود ناقص به هدر رفت.

خطیب جمعه این هفته قزوین اظهار داشت: برجام از ابتدا روح نداشت و ما نیز میدانستیم که بدعهدی آمریکایی ها تمامی ندارد.

در قزوین اختلاف قومی نداریم/ همکاری محترمانه احزاب در قزوین

عابدینی همچنین در پایان خطبه های خود در خصوص اظهار نظر برخی از مسئولین گفت: یکی از مسئولان چندی پیش اظهار نظر عجیبی در خصوص قزوین و مردم آن داشتند و بیان کرده بودند که در قزوین اختلافات قومی وجوددارد.

وی ادامه داد: آرامش به طور کامل در قزوین برقرار است و با اقتدار میگوییم نه تنها اختلاف قومی بلکه اختلاف جناحی و سیاسی هم نداریم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: قزوین از گذشته شهر پویایی و جنب و جوش بوده است و امروز هم جناح های مختلف با عقاید و نظرات متفاوت در کنار یکدیگر و محترمانه فعالیت میکنند و تا کنون مسئله ای در این خصوص ایجاد نشده است.

عابدینی افزود: همراهی، همکاری و احترام متقابل از ویژگی های مردم این استان است و در موارد سیاسی هم مشکلی بین احزاب نیست.

آمریکا بزرگترین حامی تولید مواد مخدر در دنیاست

وی تاکید کرد: در هفت مبارزه با مصرف مواد مخدر قرار داریم و این هفته بیش از پیش نام آمریکا را در جهان زنده می کند چراکه با حضور آمریکا امروز کشورهایی نظیر افغانستان به بزرگترین تولید کنندگان مواد مخدر در دنیا تبدیل شده اند.

خطیب جمعه قزوین این هفته قزوین تصریح کرد: البته غیر از این نیز چیزی از آمریکا انتظار نیست چرا که از گذشته میدانستیم آمریکا حامی جنایت، ظلم و بدعهدی در جهان است و تولید مواد مخدر بزرگترین جنابت امروز به بشریت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان