//
کدخبر: ۱۸۲۶۹۰ //

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: ترامپ چهره واقعی آمریکا را به همه نشان داد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: ترامپ چهره واقعی آمریکا را برای همه مشخص کرد و شیطان بزرگ بودن رژیم آمریکا را به اثبات رساند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: ترامپ چهره واقعی آمریکا را به همه نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» عصر چهارشنبه در گردهمایی نقش روحانیون در گام دوم انقلاب که در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عده ای بر مذاکره و ارتباط با آمریکا خوش بین بودند و ترامپ به بهترین نحو این خوش بینی ها را با پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکا از بین برد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی پویا و در حال حرکت است و بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی از در حرکت بودن این جریان خبر می دهد و 40 سال گذشته را با همه فراز و فرودهایش تازه گام اول این حرکت عظیم دانسته اند.
او گفت: در این بیانیه مقام معظم رهبری تبیین کرده اند که قبل از انقلاب کجا بوده ایم، امروز به کجا رسیده ایم و در نهایت به کجا باید برویم.
پورمحمدی افزود: قبل از انقلاب، آمریکا و قبل از آن انگلیس اجازه نمی دادند که مردم ایران منفعتی از منابع و منابع ملی خود ببرند و در اواخر طاغوت و دهه 50 فراموش نمی شود هنگامی که قیمت نفت بالا رفت و روزانه بیش از پنج میلیون بشکه فروخته می شد بلافاصله با قراردادهای بزرگ نظامی و غیرنظامی این درآمدها سرریز به آمریکا شد.
وی گفت: با وجود این همه درآمد و ثروت، وضعیت آب، برق، گاز و بهداشت کشور بسیار بد بود به طوری که تقریبا همه پزشک هایی که در کشور بودند از کشورهای هند، پاکستان و بنگلادش بودند و این در حالیست که در سفر اخیر نخست وزیر پاکستان، عمران خان از ایران درخواست کرد که با انتقال علم و تجربه به بهداشت پاکستان کمک کنیم.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: امروز ایران در بخش توسعه طرح های آب و برق در مناطق مختلف کشور در بالاترین جایگاه بین کشورهای جهان و در کنار آمریکا قرار دارد.
وی گفت: قبل از انقلاب کمترین میزان سواد در کشور وجود داشت اما امروز ایران پنجمین کشور به لحاظ دارا بودن دانشجوی مهندسی در جهان است.
پورمحمدی اظهار داشت: به لحاظ فرهنگی نیز ایران در حال توسعه است و می بینیم که امروز از 80 کشور جهان در جامعه المصطفی (ص) و 50 کشور جهان در جامعه الزهرا (س) تحصیل می کنند و این توانایی فرهنگی است که ترامپ از آن می ترسد.
وی افزود: امروز اگر ترامپ اینگونه از ایران عصبانی است به دلیل این است که هزاران نفری که مسئول مطالعه ایران هستند آمارهای فزاینده و چشمگیر موفقیت های کشورمان را به او ارائه می دهند.
پورمحمدی گفت: در سایه امید است که می توان از همه سختی ها عبور کرد و قرآن نوید داده که با صبر و تقوی می توان به پیروزی در مقابل دشمنان دست یافت و البته دشمنان نیز به گفته خداوند زودتر از آنچه که فکر می کنیم مایوس و ناامید خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان