//
کدخبر: ۱۷۰۸۸۵ //
در حاشیه همایش روحانیون نیروهای مسلح عنوان شد:

آیت الله علما: نیروهای مسلح خاری در چشم دشمن هستند / باید از وابستگی خارج شویم

همایش روحانیون نیروهای مسلح به میزبانی مدیریت عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب ارتش در هتل گلایول کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله علما: نیروهای مسلح خاری در چشم دشمن هستند / باید از وابستگی خارج شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به گام دوم باید به عنوان راهنما به توصیه های ایشان توجه کنیم و افزود:تنها ایدئولوژی و محور کار که هیچگونه اشکالی در آن وجود ندارد اسلام است وی در ادامه افزود:باید از هر چیزی که ما را وابسته به غرب و کشورهای غربی می کند دوری کنیم.

آیت الله علما نیروهای مسلح را خاری در چشم دشمن دانست و افزود: ۵۰۰رونمایی از تجهیزات نظامی ما در مصلی تهران باعث شد ترسی در دل دشمن بیفتد.

امام جمعه کرمانشاه علت اصلی مشکلات جامعه امروز را اقتصاد دانست و گفت:باید از وابستگی خارج شویم.

وی افزود هر موفقیتی که کسب کردیم در سایه تحریم بوده و باید محوریت صحبت هایمان دستور العمل های مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه کرمانشاه اخلاق معنویت و فضیلت را مهمترین مسئله دانست و افزود:خارج شدن از وابستگی  بدون معنویت حاصل نمی شود.

امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش هدف از این گردهمایی را تبیین و طرح ریزی برنامه های نیروهای مسلح در استان کرمانشاه مرتبط با راهبردهای ابلاغی فرماندهی کل قوا دانست و افزود: این همایش در جهت ابلاغ منشور گام دوم انقلاب و بحث وتبادل نظر در خصوص این راهبردها وچشم اندازی برای عملیاتی کردن آن در حوزه مسئولیت عالی نیروهای مسلح است.

امیر آریانفر گفت:نیروهای مسلح به عنوان مهمترین مؤلفه قدرت ملی در نظام و پشتیبانی و مقابله با تهدیدات دشمنان هستند.

در ادامه این همایش الهی تبار معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت:به گفته مقام معظم رهبری،نظام سلطه در سه زمینه جنگ روانی،جنگ اقتصادی و تاب آوری کشورها را در مخمصه قرار داد.

وی افزود: آمریکا قبل از برجام قصد داشت صادرات نفت ایران را به صفر برساند و بعد تحت عنوان اینکه ایران به دنبال صلاح هسته ای است وارد مذاکره شد که برجام رقم خورد و به دنبال نیات شیطانی خود موافقتنامه بین المللی را پاره کرد و شورای امنیت که ریاستش با آمریکا بود جنگ اقتصادی را بر علیه ما آغاز کرد.

الهی تبار افزود:امنیت ما اگر پایدار است،پایه این امنیت مردم هستند و پایداری انقلاب ما با حضور مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه قدرت ایمان مردمی،رهبری مدبرانه و حضور و نقش آفرینی مردم را از عوامل پایداری کشورمان دانست و افزود:امروز در عرصه دفاعی، جزء ۱۶کشور برتر هستیم ودر توسعه شاخص انسانی رتبه ۶۰ را داریم

وی راه مقابله با جنگ اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود:با، بالابردن شناخت و معرفت مردم میتوان جنگ روانی را کاهش داد و  برای مبارزه با آشوب ها با صلاح تدبیر میتوان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

الهی تبار در ادامه از روحانیون نیروهای مسلح  به عنوان کسانی که در جهت بالا بردن باورهای نیروهای مسلح توانسته اند سینه ستبر انقلاب اسلامی را معنا کنند نام برد و افزود:نیروهای مسلح اعم از ارتش،سپاه،نیروی انتظامی،نیروهای اطلاعاتی،در غالب قرارگاه ها و یگان ها،اشراف کامل اطلاعاتی بر منطقه دارند و هر گونه تعرض بر علیه منافع ملی را در نطفه خفه می کنند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان