//
کدخبر: ۱۵۵۵۲۲ //

ایران بازیگر اصلی منطقه غرب آسیا است

رئیس بازرسی و پشتیبانی وزارت دفاع نیروهای مسلح گفت : امروزه با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، ایران به یک کشور مقتدر و بازیگر اصلی در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است.

 ایران بازیگر اصلی منطقه غرب آسیا است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرسرتیپ سعید شعبانیان شامگاه سه شنبه در سفر بم ، افزود : حضرت امام خمینی(ره) انقلاب ما را معجزه قرن و انفجار نور تشبیه کرد و اکنون که در آستانه چهلمین سال بزرگداشت انقلاب هستیم در تمام زمینه ها وزارت دفاع شرایط خوبی را پشت سر گذاشته است.

رئیس بازرسی و پشتیبانی وزارت دفاع نیروهای مسلح افزود : زمانی که انقلاب اسلامی نهال نوپایی بود آمریکا هیچ غلطی نتوانست انجام دهد اکنون که به درخت تنومند 40 ساله تبدیل شده ایم نیز کاری از پیش نخواهد برد.

وی اظهار داشت : اگر ما در خارج از مرزها حضور نداشته و بازیگر نباشیم استکبار برای ما نقشه های بسیاری طراحی خواهد کرد همانطور که قبلا طراحی و جنگ هشت ساله را با 23کشور به ما تحمیل کرد.

امیر شعبانیان عنوان کرد: آمریکا باید بداند امروزه با راه اندازی گروهک های تروریستی ، ترور دانشمندان هسته ای ما و وارد کردن فشارهای سیاسی و اقتصادی بازنده این جنگ خودشان هستند .

وی ادامه داد: ایران با ماندن در غرب آسیا و افزایش عمق راهبردی توانسته است تمامی کشورهای منطقه که طی سالیان متمادی با ما سر جنگ داشتند را از متحدین خود کند و قدرت دفاعی ما تهدیدات دشمن را بی اعتبار کرده است.

رئیس بازرسی و پشتیبانی وزارت دفاع ضمن اشاره به تهدیدات آمریکا تصریح کرد: ملت غیور ایران دیگر از گزینه های روی میز آمریکا نمی ترسد و منتظر گزینه های زیرمیزشان هستیم.

امیر شعبانیان گفت: انقلاب اسلامی ایران با کوچکترین مشکلی مواجه نیست ،شاید یکسری مشکلات بدلیل وجود تحریم ها ایجاد شود اما مطمئنا موقت و زودگذر است.

وی ادامه داد: آمریکا در واقع چندین برابر کشورهای دیگر بودجه نظامی به خود اختصاص داده است ولی ما با کمترین بودجه نظامی امنیت بسیار بالایی را شاهدیم.

رئیس بازرسی وزارت دفاع گفت : دشمنان ما در روزهای اخیر در اهواز و چابهار حرکاتی انجام دادند که بسیار زود پاسخ آن را مشاهده کردند، امریکا و رژیم صهیونیستی باید بداند دوران بزن و در رو تمام شده است.

امیر سرتیپ شعبانیان افزود : استکبار باید بداند موج ها و کف ها زمانی به ساحل برسند از بین می روند و در چهلمین سال گرامیداشت انقلاب اسلامی شاهد بسیاری از رونمایی ها در صنایع دفاعی خواهیم بود.

امیر سرتیپ سعید شعبانیان بمناسبت پانزدهمین سالگرد زلزله پنجم دی ماه به بم سفر کرد و از صنایع خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بازدید کرد و در پایان سفرش در دبستان پسرانه شهدای وزارت دفاع که توسط این وزارت در زمان زلزله ساخته شده بود حضور یافت.

شهرستان بم در فاصله 195کیلومتری استان کرمان واقع شده است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان